Нещата, които ме карат да се чувствам щастлива.

Здравейте! Стоя и си мисля.. колко неща могат да ме направят щастлива..Има толкова сладки моменти в живота ни, а ние ги осъзнаваме или навреме или прекалено късно..Какво ме прави мен щастлива?

Здравейте! Стоя и си мисля.. колко неща могат да ме направят щастлива..Има толкова сладки моменти в живота ни, а ние ги осъзнаваме или навреме или прекалено късно..Какво ме прави мен щастлива?

1.Момента, когато получа пеперуди в стомаха.

2.Меките одеяла.

3.Когато прекарвам цял ден само с един човек.

4.Желираните бонбони.

5.Любимият ми чифт дънки.

6.Звука, когато капките дъжд се удрят по прозореца ми.

7.Мечтаният тен.

8.Когато непознат направи нещо мило за мен.

9.Мириса на нещо, което ме кара да си спомням миналите и незабравими моменти.

10.Любимия парфюм на човека, когото обичам.

11.Новите среди, които ме заобикалят.

12.Ароматните свещи.

13.Слушането на нова музика, нов изпълнител.

14.Когато някой си играе с косата ми и ме побият приятни тръпки по тялото.

15.Излизането с приятели, след училище.

16.Изненадите.

17.Дълбоките гласове.

18.Когато съм много изморена и се тръшна на леглото.

19.Миризмата на нови книги.

20.Чувството, когато си купя нова книга.

21.Когато хората обръщат внимание на малките неща.

22.Изписаните тетрадки.

23.Да пиша в дневника си.

24.Да си купувам тетрадки.

25.Кафето или прясното мляко.

26.Дългите среднощни разговори с любим човек.

27.Малкото истински приятели.

28.Дългите прегръдки.

29.Нежните целувки по челото, карайки ме да изтръпвам.

30.Усмивката на любимите хора.


-Мари

You May Also Like

6 коментара