January Wrap Up and February TBR.

 Здравейте! Дойде и края на месеца, което означава, че е време за книжна равносметка за изминалия месец. Както и да набележа книги, за следващия месец. През януари месец съм прочела цели 6 книги. Това са 6 книги от 60 от предизвикателството ми в Goodreads. Наистина съм много щастлива и горда с този факт, това са 6 книги при условие, че този месец ми беше натоварен покрай срочните оценки. Бях си набелязала четири книги, но едната е заменена.



1. ,,Фенка ‘’ от Рейнбоу Роуъл
Бях започнала книгата към края на годината прочитайки около 10-15 страници и я довърших тази година. Невероятна книга! Ревюто и можете да откриете, като цъкнете тук.
2. ,,Крадецът на книги’’  от Маркъс Зюсак
Една от любимците ми! Толкова ме докосна тази книга, просто нямам думи да я опиша..Със сигурност ще я прочета, когато ми се отдаде възможност. Ревюто и можете да прочетете, като цъкнете тук.
3. ,,Едип цар’’ от Софокъл.
Наложи ми се да я прочета, за училище и така попадна в прочетените ми книги за месеца.
4. ,,Един удар на сърцето’’ от Теодора Костова.
Хареса ми, но това не е достатъчно! Ревюто и може да прочетете тук.
5. ,,Баба праща поздрави и се извинява’’ от Фредерик Бакман
Прочетох книгата за ден, не ми беше една от най-интересните книги поне за мен. Няма да пиша ревю за нея. Бих я оценила 3/5.
6. ,,Островът на изгубените’’ от Мелиса Де Ла Круз
Леко четиво, което прочетох за около два часа. Не ми беше интересна, поради причината че съм гледала филма. За нея също няма да пиша ревю, но ако трябва да я оценя бих и дала 4/5.


Февруари месец, не ми се очертава доста зает месец, но трябва лека по лека да се приспособя към втория срок. Намислила съм си засега четири книги.
1.     ,,Алена кралица’’ от Виктория Айвярд.
Бях я започнала, този месец.. но не ми се стори интересна. Ще я започна отново и се надявам да ме спечели.
2.     ,,Още един ден’’ от Фабио Воло
Едно четиво, което получих като подарък от една моя добра приятелка. Надявам се да грабне вниманието ми и да отиде към списъка ми с любими.
3.     ,,Момъкът и планината’’ от Костадин Кюлюмов.
Получих тази книга по един много мил начин. Един дядо беше дошъл в нашето училище, за да дари книги на библиотеката.. но нямаше място и ме спря и ми подари тази и още една. Много мил спомен.
4.     ,,Абсурдни времена’’  стихосбирка от Добромир Банев и Маргарита Петкова.
Една стихосбирка, която получих като подарък и я отлагам от доста време. Мисля, че и дойде времето.

Пожелавам на всички Ви един ползотворен месец с много книги! Кои са книгите, които вие си планирахте за идния месец?

-Мари.

You May Also Like

4 коментара

  1. Страхотен подбор на заглавия! "Крадецът на книги" и на мен ми е любима, а колкото до "Алена кралица", книгата е очарователна! Ще се радвам, ако от втория път те грабне <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти е харесал! Уникална книга е, колкото до ,,Алена Кралица" дано си права! <3

      Изтриване
  2. Алена кралица заслужава да и се даде шанс, а крадецът на книги се превърна и в моя любимка.

    ОтговорИзтриване