История за това как животът може да се промени за секунда ,, Един удар на сърцето'' от Теодора Костова - Ревю

  Издателство: Егмонт
  Автор : Теодора Костова
  Страници : 447
  Оценка в Goodreads : 5/5

Аз избрах, да прочета ,, Един удар на сърцето.’’ от Теодора Костова, поради няколко причини. Първото нещо, което грабва вниманието на читателя, е корицата. Един от любимите ми цветове беше преплетен в нея, леко розово по буквите с лек оттенък на лилаво. Второто нещо, което ми направи впечатление в книгата беше анотацията и това, че действието се развива в Италия. Една невероятна държава. Но все пак не съдете книгата по корицата! Понякога е измамно. Тази книга, си заслужаваше!
В книгата, също се предоставя и друга тема, която дръпна вниманието ми, как живота е толкова жесток. Това как сърцето ти може да промени буквално всичко. Това, което кара Стела да се усмихва, е мотивацията и за живот. Нейният баща и брат, са в сърцето и. Нейното здраве е събрано в сърцето и. Това не е нещо, за което искам да мисля, но това е факт от живота. След години живееща в постоянен страх и знаейки, че здравето и още е в опасност, Стела е готова да предприеме една лятна ваканция и да я изживее по начина, по който тя иска.
Историята започна малко бавно за мен, със създаването на миналото на Стела, сегашното и здравословно състояние, това и дава мотивация, защото тя е готова да напусне дома си за лятото. Отива при братовчедка си и леля си в Италия, да живее през следващите три месеца. След като тя се запознава с Макс, живота и се преобръща с краката нагоре. Единствения минус в книгата беше, че историята се разказва от трето лице и така ми беше доста трудно да вникна в историята.
Предполагам, че се опитва да го опише като бавно изгаряне. Аз няма да се оплаквам от това, защото все пак авторката е отделила време, за да позволи на героите да се опознаят по-добре един друг. Но аз се чувствах странно, все едно Стела се люлее напред-назад по въпроса, дали да е с Макс. Честно казано за момиче на деветнадесет години, тя е преминала през много неща. Ако някоя героиня има основание да бъде раздвоена, то това е тя.
Втората половина от ,,Един удар на сърцето’’ наистина се вдига доста интензивно с Макс и Стела. Освен това има и доста голяма странична история с участието на братовчедката на Стела – Лиза. Отначало това изглежда, че е свързано с основната история, но тя действително е сложена с цел в подпомагането на Стела да се движи напред. Както и да е, обратно към Макс и Стела, наистина ги харесвам като двойка. Авторката ме накара да вярвам в чувствата си, а аз се надявах срещу съдбата за щастлив край. Дали ще се получи? Аз няма да кажа, но ще издам само, че епилогът дойде като изненада за мен.
Препоръчвам ви я както казах по горе, с две ръце! Заслужава си четенето и!

Любими цитати:
,, И ето така, за секунди, колкото трае един удар на сърцето, животът и се промени завинаги. ‘’ – страница 18.
,, Не желая да се страхувам и да не си позволявам да се влюбвам от страх, че някой ден сърцето ми може да бъде разбито по един или друг начин, поради едни или други обстоятелства.’’ – страница 109.
,, Това, което се опитвам да кажа, е: когато животът ти поднесе лимони, извади солта и чашите за шотове и си налей текила. Бори се за това, което искаш, и никога не се задоволявай с нещо по-малко. Не съществувай, а живей.’’ – страница 447 ( епилог )

-Мари.



You May Also Like

0 коментара