TMI Tag!

Здравейте! Отново таг, ще ме спаси от забвението. Преди бях направила пост ,,50 факта за мен.’’ , но ще ме опознаете още мъничко. Никой не ме е тагнал, малко се само поканих, но не ме интересува. Да преминем към въпросите :



1.С какво си облечена?
Със сива нощница с агънце и топлите ми сиви пантофи с розови панделки.

2.Някога влюбвала ли си се?
Ще кажете, какво разбираш от любов, но да..Тийнейджърска любов.

3.Имала ли си тежка раздяла?
Да.

4.Колко си висока?
Някъде около 1.73см.

5.Колко тежиш?
50 кг, но въобще не ми личат.

6.Татуировки?
 Не нямам, но бих искала една малка свързана с книгите.

7.Пиърсинги?
Само две дупки на ушите, повече не искам.

8.Любим сериал?
Напоследък заобичах прекалено много Teen Wolf (скоро трябва да премина към следващите сезони, че този трети.. ) , Pretty Little Liars, както и един български ,,София Ден и Нощ’ ’.

Ъ, защо няма девети въпрос??

10.Любими групи?
One Direction, The Weeknd, Arctic Monkeys ( някои песни ),  5 Seconds of Summer, One Republic, 30 Seconds to Mars ( някои песни ).

11.Нещо, което ти липсва?
Най-добрата ми приятелка, която е в Нова Загора.

12.Любима песен?
O, всяка ме грабва по неин начин.. така че..но ето един поздрав :



13.На колко години си?
На петнадесет съм.
14.Зодиакален знак?
Дева съм.

15.Качество, което търсиш у партньор?
Да е мил, грижовен, да има чувство за хумор, да се подкрепяме взаимно и най-важното да си имаме доверие.

16.Любим цитат?
,,Единственото по-лошо нещо от момче, което те мрази, е момче, което те обича.’’ – Крадецът на книги.

,,Скоро навсякъде около нея се търкаляха късове от думи. Думите. Защо трябваше да ги има. Без тях нямаше да се случи всичко това. Без думите фюрерът беше нищо. Без тях нямаше да има куцащи затворници. Нямаше да се нуждаем от утеха или словесни трикове, за да се почувстваме по-добре. Каква полза имаше от думите.’’ – Крадецът на книги.

,,Щастливи Игри на Глада и нека шансът бъде на ваша страна! ‘’ – Игрите на глада.

,,- Успя ли да се загубиш в библиотеката?
-Не разбира се.
-Откъде се разбира? – отвърна той. – Аз винаги се губя в библиотеката. Всеки път.Дори си мисля, че колкото по-често ходя там, толкова повече се губя. Сякаш ме опознава и почва да ми прави номера. ‘’ – Фенка.

,, Всеки може да лети. Стига да има правилните приятели. ‘’ – Фенка.     

17.Любим актьор?

Леонардо ДиКаприо, Джони Деп.

18.Любим цвят?
Бяло, лилаво и черно.

19.Шумна или тиха музика?
В повечето случаи слушам шумна музика, но предпочитам и тихата.


20.Какво правиш, когато си тъжна?
Плача, говоря с близките ми хора и слушам музика и размишлявам.

21.Колко време ти отнема да се изкъпеш?
Половин час, защото през повечето време стоя и мисля. Хаха.

22.Колко време ти отнема да се оправиш сутрин?
Около 15-20 минути, но постоянно закъснявам по незнайна причина. Е има и моменти, когато съм подранила или отивам точно навреме.

23.Участвала ли си някога в истински бой?
Не, неприятно ми е.

24.Нещо, което те привлича у мъжете?
Изброих по горе.

25.И нещо, което те отблъсква?
Грубото държание, крещенето.

26.Защо започна да пишеш блог?
Стана ми хоби, напоследък. Приятно ми е, един ден просто ми хрумна..след това се вдъхнових повече.. и така.

27.Какви са страховете ти?
Не искам да бъда забравена..не знам защо. Не искам да умирам, преди да изпълня целите в живота си. Страх ме е от мишки и жаби.

28.Последното нещо, което те накара да плачеш?
По принцип, съм доста емоционален човек, така че се случва да плача и от щастие. Последния път не беше, обаче..

29.Последният път, когато каза ,,Обичам те’’ на някого?
Днес.

30.Какво означава името на блога ти?
Означава ,, A booklover place’’ – Място на почитателя ( любителя )  на книги.. нещо подобно.

31.Последната книга, която прочете?
,,Крадецът на книги’’ от Маркъс Зюсак.

32.Книгата, която четеш в момента?
,,Един удар на сърцето’’ от Теодора Костова.

33.Последният сериал, който гледа?
Teen Wolf – Season 3 Episode 1

34.Последният човек, с когото говори?
На живо с мама, а по телефона с най-добрата ми приятелка.

35.Каква е връзката между теб и човека, на когото писа последно смс?
Последно писах на баба.

36.Любима храна?
О, все едно ме караш да избирам между лявата и дясната си ръка. По скоро, въпроса трябваше да е : Коя храна не ми е любима?

37.Място, което искаш да посетиш?
Навсякъде. Брои ли се? Искам да обиколя света.

38.Последното място, което посети?
Петък, училище.

39.Падаш ли си по някого?
О, всеки ден се спъвам и падам. Но вече си гледам в краката! ;)


40.Последният път, когато целуна някого?
Преди малко,брат ми.

41.Последният път, когато някой те обиди?
Преди 5 дена.

42.Любимо сладко изкушение?
О, мен всяко едно сладко ме обича.

43.Свириш ли на някакъв инструмент?
Не, но много ми се иска на китара или пиано.

44.Последният спорт, който практикува?
Ядене се брои нали? Доста мускули се изискват в този спорт.

45.Последният път, когато имаше среща с някого?
Четвъртък с приятелката ми.

Това беше тагът, наистина ми беше много интересно да отговарям на въпросите. А кой ли е този девети въпрос се чудя? .. Тагвам всеки един, който не го е направил. Един от тях е Румяна.

-Мари.

You May Also Like

3 коментара

  1. Определено ми беше много интересно да прочета този твой пост! ^^

    ОтговорИзтриване
  2. От кога Arctic Monkeys и 30 seconds to Mars ти станаха любими групи :D?A Лео и Джони любими актьори :D?

    ОтговорИзтриване