The Sick Book Tag.


Здравейте. Благодаря на Юли за тага. Уцели момента, тъкмо сега съм леко болнава.

1.     Диабет – сладка книга, наистина сладка.
Хм, сладка книга.. веднага се спирам на ,,Фенка’’ от Рейнбоу Роуъл. Невероятно сладко четиво.
2.     Едра шарка – книга, която си прочела веднъж и никога повече няма да прочетеш.
,,Къде си Аляска? ‘’ от Джон Грийн. Не ме грабна толкова много, че да искам да я прочета отново. Нищо против творчеството на автора, точно обратното е харесвам го.
3.     Грип – книга, която се разпространява като вирус.
,,Нещата, на които не ни учат в училище’’ от Емил Конрад. В началото имах желание да я прочета, но просто толкова работи чух за нея, а и поради прекаленото внимание се отказах.
4.     Цикъл – книга, която четеш всеки месец, година или просто често.
Не съм, но това ще се случи с ,,Крадецът на книги”  от Маркъс Зюсак задължително, ще бъде препрочитана, защото ми остави траен отпечатък в съзнанието и сърцето ми.
5.     Безсъние – книга, която те е държала будна цяла нощ.
Те са няколко.. ,,Всеки ден’’ от Дейвид Левитан, ,,Елинор и Парк’’ от Рейнбоу Роуъл и поредицата ,,Красив’’ от Кристина Лорен.
6.     Амнезия – книга, която е забравена и не е успяла да остави голям отпечатък.
Отново тук ще поместя ,,Къде си Аляска? ‘’
7.     Астма – книга, която те остави без дъх.
Отново ще спомена ,,Фенка’’  и ,,Крадецът на книги’’ .
8.     Недохранване – книга, която не дава храна за размисъл.
Книгите, които аз харесвам поне, не го постигат.
9.     Travel Sickness – книга, която те отведе на пътуване през времето и пространството.
,,Онова лято’’ от Лорън Уилиг. В нея бяха преплетени две години. Една назад в миналото, другата в сегашно време.

Благодаря, отново за тага,  а аз на мой ред тагвам :
Румяна и не си спомням дали Ева го е правила, ако не си поканена си. Ако има още някой, който не е направил тага да се чувства свободен да го направи.

You May Also Like

0 коментара