Една книга, с впечатляваща история ,,Крадецът На Книги'' от Маркъс Зюсак - Ревю

Здравейте! Можете ли да повярвате аз съм тук..това училище ми скъса, всяка една нервичка в тялото ми. Не ме остави намира с тези класни и тестове. Най-накрая прочетох ,,Крадецът на книги” и то за девет дена..а си казах, че ще го направя за един, но нее.. всичко трябваше да се провали. Нека вървим към съществената част..тази книга си я бях планирала, още преди да изгледам филма, който е УНИКАЛЕН. Преди една седмица, бях в книжарницата и се колебаех между нея и ,,Белжар” . Стоях точно тридесет минути и се чудих коя да взема. Благодарение на продавачката и Ева, избрах това съкровище ,,Крадецът на книги’’. Толкова ми е ценна. Прекрасна книга, вече обожавам и творчеството на Маркъс Зюсак! Освен, че съдържанието и е невероятно, книгата е с много хубава корица. Харесва ми как всичко е съчетано, как от вътрешната страна на кориците има мнения за книгата, които ме впечатлиха адски много. Ще се влюбите в книгата, гарантирам ви го! + ще ви дам един съвет, аз го направих и ми беше доста приятно.. малка част от книгата, четох на глас на един мой приятел, който не е чел тази книга, беше му много приятно и споделихме емоцията на книгата. Сега и той ще прочете книгата!


„От прозореца зад нея се вмъкна още мрак. Във въздуха се носеше уханието на прах и кражба, когато тя я видя.”

В нацистка Германия от 1939 година, всеки е открадвал нещо..независимо дали това е живот, думи или идентичности. Както и за Лизел Мемингер ( име, което все още не знам как да произнеса) , кльощава и на пръв поглед обикновено момиче, с ,,нейните’’ книги. С открадването на първата си книга от гроба на брат и, желанието и да я прочете е пълно с искри. Скоро след това, тя се отдалечава от майка си в приемен дом. Но смъртта на брат и всяка вечер я събужда. Един ден, когато приемния и баща Ханс Хуберман, научава за книгата, започва да я учи да чете. В Лизел започва да се появява глад за книги и започва да краде книги от всякъде, където намери. Тя изгражда един свят от книги и думи, започвайки да се развива. Но нищо не може да остане същото, войната продължава, приемния и баща е принуден да работи в армията и Лизел и нейните приятели трябва да се присъединят към Хитлер младежта. Тя научава, че дори да не е една от тях, войната може да унищожи всичко скъпо за нея.
,,Крадецът на книги.’’  е една от вечните истории, която започва с една единствена идея : силата на думите. Всичко в тази книга се провежда заедно с идеята за думи…Лизел, нейните книги, приятелствата и, семейството и, нейният свят. Маркъс Зюсак, използва думите си като четка за бои и съставя изречения като картини. Така ме дръпна към историята си и не ме пусна до край, вече мина време от както я свърших, но още ме държи. Мисля си, че ще ми остави крайна развалина в сърцето и няма да допусна друга книга, до това място.  Лизел може да е тийнейджърка, но Зюсак създаде един незабравим главен герой.. герой със желания, надежди и мечти. 

Разказвачът на ,,Крадецът на книги. ’’ е някой, който винаги присъства по време на войната.. Смъртта. Тя разказва историята непоколебимо и с мрачно чувство за хумор по начин, който дава по-голяма дълбочина за историята. Въпреки, че елементите и разказвачът на тази история са депресиращи, хумора и живота винаги са основните теми в тъканта на тази книга.
,,Крадецът на книги’’ провокира мисълта за смешното, здравото и силното. Това е не само една история, за ефекта на войната.. това е една история за израстването, смъртта, приятелството.. всичко казано в тази една приказка за едно момиче. Това е една история, която отразява нещата, които всички ние си помисляме. Това е история за всеки. 



***ЗАКЛЮЧИТЕЛНА БЕЛЕЖКА***
ОТ ВАШИЯ РАЗКАЗВАЧ
Аз съм обсебена от хората

Препоръчвам ви я с две ръце! Книга, на която ще изплачете очите си накрая!  Задължително трябва да се прочете, искам мнение в коментарите! Усмихвайте се!


-Мари.

You May Also Like

6 коментара

  1. Книгата е наистина впечатляваща, написала си й прекрасно ревю!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина впечатляваща книга! Много благодаря, трогната съм! Усмивки! :) <3

      Изтриване
  2. Това ревю ме кара да прочета книгата! Браво, дерзай не спирай!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря много! Колко мило ми става, че четете това, което пиша! :)

      Изтриване
  3. Невероятна книга и аз скоро имах възможността да се докосна до нея и просто те докосва.

    ОтговорИзтриване