The Book Tag

Здравейте! Днес разгледах толкова много блогове и най-накрая се спрях на един таг, който ще ме избави от забвението, в което попаднах напоследък. Повярвайте ми, толкова много исках да пиша..но тъпото училище ме спираше, както и липсата на идеи. Този таг го знам от доста време, но реших сега да го осъществя. Приятно четене!

       
1.Имате ли определено място в къщи, където обичате да четете?
Чета предимно в моята стая, на леглото ми. Понякога сядам и на бюрото си. През лятото обичам да ми е по-хладно и приятно докато чета и сядам до някой прозорец.

2. Когато започнете глава/част от книга довършвате ли я до край или спирате някъде по средата?
Определено довършвам главата или частта. Но доста често се случва, да продължавам да чета, защото ми е много интересно или пък си казвам : ,,Какво толкова, само още две страници…’’ в повечето случаи се оказват 20, но няколко пъти са се оказвали и 200.

3.Ядете или пиете ли, докато четете?
Много рядко се случва, но да. Ако ще похапвам, ще е много леко като някой плод или шоколад..не искам книгата ми да се нацапа. За пиене, може би от време на време вода, но чашата стои на метри от книгата. Няколко пъти се е случвало да пия кафе, защото ми се спи, но книгата не иска да ме остави.

 4. Можеш ли да четеш, докато слушаш музика или гледаш телевизия?
Мога да чета на музика, която не харесвам..примерно класическа. Ползвам я за успокоение и съсредоточаване..главно в училище или автобуса. Телевизия- не, защото се разсейвам става ми интересно.

5. Една книга в даден момент или няколко наведнъж?
Предпочитам и го правя, да чета само една книга. Обичам да се съсредоточа само върху една единствена история. С няколко се обърквам в доста случаи.

6.Четене вкъщи или четене навсякъде?
Най-хубаво ми е вкъщи, но все пак си чета също, когато пътувам..обожавам.

7.Четене на глас или четене на ум?
Четене на ум. Обичам да чета на глас, само ако чета нещо на английски.

8.Четеш ли напред и прескачаш ли страници?
Не знам защо го правя, но имам навик всеки път да отварям последната страница на книгата, която чета и да прочитам последното изречение. Понякога прескачам ако има досадни параграфи, но се случва рядко, за да не пропусна нещо важно..

9.Електронна книга или книга с твърди корици и нови листи?
Книга с твърди и меки корици. Ужасна маниачка съм, вие разбирате ли.. искам книгата да е при мен, само в моите ръце..да ми мирише на нова хартия и мастило..да разлиствам страниците една по една и да чувам звука им. Обичам , когато вляза в книжарница да взема книгата, да я отворя и да я помириша. Уау това прозвуча адски странно, но не съм луда..дано има други като мен.. Чета и електронен вариант, но адски рядко. Само в необходими ситуации.

10. Последната книга, която прочете?
‘’Фенка’’ на Рейнбоу Роуъл. <3

11. В какъв жанр са книгите, които обичаш да четеш?
Аз съм в сферата на Young Adult, романтика, напоследък се влюбих и в книги с историческа тематика. Те първа, ще срещам още нови и нови книги със съвсем различна тематика, която да ме грабне.

12. Любим автор?
Колийн Хувър, Рейнбоу Роуъл, Маркъс Зюсак, Кристина Лорен.

13. Любим цитат?
Толкова са много..безброй са.. но например има някои, които наистина са ме грабнали.. като :
,,Единственото по-лошо нещо от момче, което те мрази, е момче, което те обича.’’ – Крадецът на книги.
,,Скоро навсякъде около нея се търкаляха късове от думи. Думите. Защо трябваше да ги има. Без тях нямаше да се случи всичко това. Без думите фюрерът беше нищо. Без тях нямаше да има куцащи затворници. Нямаше да се нуждаем от утеха или словесни трикове, за да се почувстваме по-добре. Каква полза имаше от думите.’’ – Крадецът на книги.
,,Щастливи Игри на Глада и нека шансът бъде на ваша страна! ‘’ – Игрите на глада.
,,- Успя ли да се загубиш в библиотеката?
-Не разбира се.
-Откъде се разбира? – отвърна той. – Аз винаги се губя в библиотеката. Всеки път.Дори си мисля, че колкото по-често ходя там, толкова повече се губя. Сякаш ме опознава и почва да ми прави номера. ‘’ – Фенка.
,, Всеки може да лети. Стига да има правилните приятели. ‘’ – Фенка.     

..и още куп други цитати, но тези са ми най-близки до мен. <3

Тагвам Руми, ако има още някой, който не го е направил да заповяда.


-Мари.

You May Also Like

0 коментара