December Wrap Up and January TBR.

Еха, просто не мога да повярвам. Като че ли вчера беше 2015 година..хах, да точно така беше хд. Сега сериозно.. Тази година се изниза, като перце. Но за сметка на това, аз направих доста неща, които промениха живота ми изцяло. Създадох този блог и не съжалявам за взетото ми решение. Той се превърна като втория ми книжен живот. Тук споделям всяка мисъл, свързана с книгите и не само. Този пост беше предназначен за вчера, но уви нямах интернет, там където бях.. и не можах да го напиша и кача. Започвам с това да ви честитя. Пожелавам Ви една невероятна и незабравима 2016 година. Нека, всяка ваша мечта и цел в живота и тази година, се окаже реалност. Пожелавам Ви, също много здраве. Нека вдъхновението ви спохожда постоянно през тази година и не само! Нека щастието ви спохожда през следващите 365 дни.

Декември, беше успешен за мен. Даже не очаквах, но получих възможност да участвам в Коледния маратон ( може да прочетете повече тук) . Довърших си книгата ,,Красиво начало.’’ от  Кристина Лорен. Няма какво да говоря по нея, трябва да прочетете останалите книги от поредицата, за да знаете. Много ми харесва връзката между героите. За въпросния тридневен маратон завърших ,,Онова лято.’’ от Лорън Уилиг. Невероятна книга, просто нямам думи. (  за повече, може да прочетете ревюто тук. ) След това ,,Всеки Ден.’’ , от Дейвид Левитан. ( ревюто тук ) и също ,,Красива тайна.’’ Последната книга от поредицата на Кристина Лорен. Изключително приятно изненадана съм и от трите книги, макар и последната от поредицата на Лорен, ми беше безинтересна. Все за едно и също става въпрос..просто имам нужда от разнообразие с книгите. Това ще постигна тази година! Започнах също ,,Фенка.’’ в последните дни от годината и не можах да я завърша, но ще го направя. Първият месец от годината, ще имам още две класни + ще ни оформят за първи срок и нямам абсолютно никаква представа как ще протече всичко, с книгите които ще си набележа. 
Ще заложа на четири, надявам се да успея. Първата, която ще прочета ще е ,,Фенка’’ от Рейнбоу Роуъл. Нея не я включвам в четворката, просто искам да я довърша. Първата от четирите ще е ,,Алена Кралица.’’ от Виктория Айвярд. Получих я, като подарък + това прочетох невероятни мнения за нея, дано ме впечатли. Втората съм набелязала ,,Островът на изгубените.’’ от Мелиса Де Ла Круз. Тя също ми е подарена и мисля да я прочета. Третата мисля да е ,,Баба праща поздрави и се извинява.’’ от Фредерик Бакман. Четвъртата и не по важност ,,Един удар на сърцето ‘’ от Теодора Костова. Ако сте чели, по предния ми пост, успях да се свържа с нея и тя ми отговори на няколко въпроси относно нея и книгата и. ( може да го видите като кликнете тук ) .
 Пожелавам ви успех с книгите този месец! Какви книги вие си набелязахте?

-Мари.

You May Also Like

0 коментара