Книжна равносметка - 2015


2015 година беше не толкова успешна и силна от страна на прочетените ми книги. Но съм много доволна все пак от това, което постигнах. Минах през толкова светове за тази година. Преминах през толкова драми, смях, любов, разочарование..Всичко си остава трайно запазено в мен и няма да го забравя никога. Ще се надявам, да се издигам все по нагоре със всяка година. Нямаше да се сдобия с тези книги, ако не бяха именно родителите ми, както и роднини и приятели, които ми подаряваха.
Имам профил в Goodreads от има няма два или три месеца. Тогава си зададох предизвикателство да прочета 20 книги, поради причината, че за толкова кратко време от няколко месеца, да набера повече средства..но уви успях. Успях да прочета 26. Ще кажете : - ,,Хах, това е нищо.’’ Да така е, но това са книгите, които прочетох за тези три месеца, а не за цялата година. Другата година, се надявам да е по-силна. Четенето не беше лесно, въобще. Не съм и губила мотивацията. Имало е дни, в които съм прочитала само по три странички, примерно.. но то е било, само когато съм била прекалено заета. Началото на девети клас, ми се видя доста лесно..докато не започнаха входните..изостанах. След това наваксах, но пък дойде времето и на класните, които повече ме сринаха.
Сега, ще направя списък с книгите, прочетени през месеците на 2015 година.

,, Къде си Аляска? ‘’ – Джон Грийн.
,,Вината в нашите звезди. ‘’ – Джон Грийн.
,,Хартиени Градове.’’ – Джон Грийн.
,,50 нюанса сиво.’’ – Е.Л.Джеймс.
,,50 нюанса по-тъмно сиво.’’ – Е.Л.Джеймс.
,,50 нюанса освободени.’’ – Е.Л.Джеймс.
,,Прикованият Прометей.’’ – Есхил.
,,Старогръцки Митове и легенди.’’
,,Илиада.’’ – Омир.
,,Одисея.’’ – Омир
,,Елинор и Парк.’’ – Рейнбоу Роуъл.
,,Красив Негодник.’’ – Кристина Лорен.
,,Красив Непознат.’’ – Кристина Лорен.
,,Красив Играч.’’ – Кристина Лорен.
,,Обещание.’’ – Карина Хали.
,,Без Хоуп.’’ – Колийн Хувър.
,,За Париж.’’
,,Girl Online и рокбожественярското момче от Бруклин.’’ – Зоуи Съг.
,,Красиво Начало.’’ – Кристина Лорен.
,,Блендер.’’ – Цветослав Цонев
,,Онова лято.’’ – Лорън Уилиг.
,,Всеки ден.’’ – Дейвид Левитан.
,,Красива Тайна.’’ – Кристина Лорен.

(Книгите са наредени хронологично, от началото до сега.)
Goodreads, казва че съм прочела 26 книги..да, може да е малко..но пък, аз съм доволна от себе си. Надявам се 2016 година, да надмина този резултат, даже да ми диша прахта. Ще продължа да вярвам в себе си, даже много повече от тази година! Ще увелича предизвикателството си, с 20 книги, даже и може и 30. Надявам се, да успея.  
Попаднах на поста на Ева ,,Книжна равносметка за 2015’’ и видях, че си беше поставила едно предизвикателство, за тази година. Стана ми много интересно и с удоволствие, ще го направя. Надявам се тя, да няма нищо против. *Извинявай Ева, ако има.. * Тази година ще заложа на разнообразни книги. Ще експериментирам със всякакъв жанр. Може да намеря още, доближаващи се до мен. Книгите, са част от мен и от моя живот. Ще се опитам да съм по-активна през новата 2016 година. Довиждане. Пожелавам ви всичко най-хубаво, повече мотивация, много здраве, щастие, любов и библиотеки с книги. Много книги.


-Мари

You May Also Like

0 коментара