#HOLIDAYBOOKTUBEATHON - Wrap Up.

Първият ми маратон. Именно той беше #HOLIDAYBOOKTUBEATHON. От 27-29 декември. За тези, които не знаят..Маратона беше тридневен. Трябваше да прочетем три книги. Състоеше се от четири категории. Аз успях да го изпълня за два дни и съм адски доволна от себе си. Прочела съм 1047 страници, което е просто..еха. Мислих си, че няма да успея..но уви. Този маратон, ми дължи голяма порция сън и пет чаши кафе.


Предизвикателства:
1.Да прочетеш книга с бяло на корицата.
2.Книга – продължение на някоя поредица, която си започнал през годината.
3. Подарена книга.
4.Трябва да прочетеш общо три книги.

Дните от седмицата, в които беше маратона бяха неделя, понеделник и вторник.
Неделя, четох ,,Онова лято.’’ . Започнах книгата от началото, по простата причина.. че бях прекалено заета, просто нямах време да прочитам страниците. В същия ден, прочетох книга. Общо 368 страници. Ревюто на книгата, можете да 
прочетете като кликнете тук.

Понеделник, започнах книгата ,,Всеки Ден.’’ Невероятна книга, толкова ми беше увлекателна, че я свърших в същия ден, само за 7-8 часа. След това излизах, а вечерта започнах ,,Красива Тайна.’’ И във 3:00 през нощта, вече беше свършена, и си заспах спокойно + малко главоболие.  Общо прочетените за деня страници бяха 679. Ревюто на ,,Всеки Ден.’’ , може да прочетете като кликнете тук. За ,,Красива тайна.’’Прочетох книгата електронно, просто не се бях сдобила само с нея от поредицата. Няма да говоря особено много за книгата.  Трябва да сте прочели останалите книги от поредицата, за да знаете, аз няма да издавам. В тази поредица, връзката между героите е уникална, и си ги харесвам всичките заедно и поотделно.

Вторник, главно си подскачах и се радвах, че съм успяла да прочета всички книги от списъка. Четвъртото предизвикателство беше да прочета три книги, а мисията е изпълнена.

Адски съм доволна от крайния си резултат на маратона. Надявам се да продължавам в същия дух..ще продължавам да участвам в най-различни книжни маратони. Имам желание да чета още и още, без да спра, дори и да ми се спи. Книгите ме омагьосаха, повярвайте ми. Моля ви ако знаете за друг маратон, който е скоро искам да съм информирана. Колко още хора взеха участие? Ще се радвам да разбера какъв е вашия успех.

-Мари.

You May Also Like

0 коментара