,,Всеки ден'' от Дейвид Левитан - Ревю

Благодарение на #HOLIDAYBOOKTUBEATHON, прочетох ,,Всеки ден.’’ точно за един ден. Дейвид Левитан, публикува книги повече от десет години, но точно тази е първата ми книга и самостоятелна написана от него. Когато си купих книгата, нямах никакво мнение за нея. От една страна си мислих, че няма да ми хареса,а от друга ще е точно обратното. Бях си намислила друга книга, когато бях в книжарницата..купих си тази, но уви книгата, която търсих е била от другата страна и няма как да се види. Тихо се проклинах, че съм взела тази ,,тъпа’’ книга вместо моята, а сега съжалявам за думите си.

,,Всеки ден’’, е необичайна, просто книга, за да се обясни : А. е без тяло, без пол, без сексуалност. А. се събужда в тялото на друг непознат всяка сутрин и трябва да живее живота си за един ден, докато А. набързо заспи в полунощ и утре само процедурата ще се повтори, но в друг човек. А. се опитва да се не се намесва твърде много в живота на хората, докато не се запознава с Рианън, влюбва се в нея и започва да нарушава правилата, едно по едно.
Писането на Дейвид Левитан е много дълбоко и смислено, което може да отнеме по-малко време за опознаване. Трудно можем да изразим своите мисли, но А. е имам много време да мисли за най-фундаменталните въпроси, засягащи човешките същества. Трудно е да се разбере, но А. е всеки ден. Всеки ден е реалистична фантазия, комбинирана със съвременна романтика, като никоя друга, но Рианън не се под даде на внезапната романтика лесно. Тя е отворена за приключението, но се опитва да не се получи твърде бързо. Тя обича А, но не обича А.
Въпреки, че ,,Всеки ден’’ е на повърхността, една проста идея, тя хвърля много сложни въпроси. Какво определя кой си ти? Дали пола е глупава идея? Какво ще кажете за сексуалността? Това, което се прави морално, неправилно ли е? Дали е по-добре да изпитате много различни неща, или да видите няколко през целия си път? Автора не се опитва да отговаря на тези въпроси…
Въпреки, че отношенията А. и Рианън са в основата на романа, главно историята е съсредоточена около това, което вижда А. всеки ден. Въпреки, че всеки ,,домакин’’ е на шестнадесет години, всеки от тях има много по-различна история за разказване.

Историята е сладка, но и горчива..особено любовта на А. и Рианън. Аз изпитах много чувства в тази книга. И вие трябва да изпитате всяко едно от тази книга. Препоръчвам Ви я, задължително! Аз съм доволна, защото чух, че Дейвид Левитан планира да напише роман спътник на ,,Всеки ден.’’, който проследява историята през гледната точна на Рианън. Вчера бях в Goodreads и отбелязах книгата с оценка 5/5. 

-Мари.

You May Also Like

0 коментара