My Christmas Wish List..⛄

Здравейте! Обичам това време от годината. Независимо дали ви харесва или не, Коледа наближава. Остават още 13 дена до Коледа, а аз още не съм казала какво искам от Дядо Коледа. Тази възраст я преодолях отдавна, но всеки има малка частица от този белобрад старец, нали? Или аз греша. Е, аз имам затова е време да ви споделя какво ще съдържа моят ,,Christmas Wish List’’ тази година. Вдъхнових се от поста на Жени, който можете да видите като кликнете на името и. Тази година, бях хем добро, хем непослушно момиче. Оценките ми в началото на годината ми не бяха, тези които очаквах. Важното е, че си ,,стъпих’’ на краката и се стягам, лека полека. Слушах много родителите си, обичам и ги подкрепям..както тях, така и приятелите ми. Мислих, че ще е забавно да споделя с вас краткия списък с неща, които искам да притежавам. Аз честно казано си имам всичко, семейство и роднини, които ме обичат, имам приятели, които са до мен. Здраве, къща над главата си, но понякога наистина е забавно да си пожелаваш неща, които искаш да получиш в магичната Коледна сутрин и, които да усмихнат Коледния ти списък.

На първо място, както и се подразбира са книги.Реших да си направя един сравнително ,,кратък ‘’ списък с книги, които искам да притежавам. Обаче, въобще не се оказа толкова малък, както си го представях.. за сега, да подчертая ЗА СЕГА са само 76 книги. Три, четири отпаднаха, поради причината че ги получих скоро..остават 72. Някой ще кажат : ,,Ти нормална ли си ма? 72 книги.. има онлайн книги ако не си разбрала ‘’ . Да 72 книги са, може да има онлайн..обаче аз искам да си ги притежавам, и не е казано че искам да получа всички книги на веднъж. Ще се радвам да получа, някои от приятели, семейството ми ще ми помогне и аз също с мои средства.

На второ място, поставям дрехи и аксесоари. Нуждая се от някоя нова шапка. Ако притежавам една от снимката, ще съм много доволна. Като аксесоар, хм ако някой ми подари огърлица или брошка с лика на Сойка-Присмехулка, ще го обичам вечно. ^-^



На трето място, може да поставя и грим. Макар, че не използвам прекалено много имам фетиш. Сега като си помисля, че ще получа от Лондон, пърхам в облаците.

На четвърто място поставям красивите тетрадки и тефтерчета. Към тях имам наистина огромен фетиш. Имам всякакви тефтерчета и тетрадки, в повечето от тях не пиша. Обичам да си купувам много, а не ги употребявам. Когато пиша, обичам да споделям всичко, което ми идва на ум.Повечето случаи идеи за блога или пък някой изминал ден, който не искам да забравям.

На пето място поставям парфюмите. Ох, обожавам всеки аромат, който усетя и получа. Имам нужда от няколко в момента.

И на последно шесто място, но не по важност поставям книгораздилители. Започнах колекция, обожавам всеки един по отделно и искам да притежавам всеки един възможен, който съществува или си направя.


Благодаря на Жени, за идеята. Надявам се да ви е харесало, и ще се радвам ако и вие ми споделите, вашият Коледен списък.

-Мари.

You May Also Like

0 коментара