Какво се случва с мен в последно време?

Хей, не се чудете тук съм. Да, не съм качвала пост скоро, не ме винете, не ме мразете имам извинение и то логично, болна съм. Болна, но на училище..без коментар. Тъпи учители, тъпи класни..тъпо училище. Вече съм във ваканция. Само сряда, ще се появя за малко, но пак съм във ваканция. Колко да мразя болестите..нищо не мога да правя от тях..нито да чета, нито да си правя упражненията, само трябва да се тровя с лекарства + училище, още по-зле. Вчера(18.12) се събудих за училище, с ужасна кашлица..щях да си остана вкъщи, но се сетих че имам тъпа класна по Математика + поканена бях на рожден ден и след това сме на Коледно парти цялото училище. Тъпото класно имаше три задачи, а първата с две подточки и като за по чудо реших всичко!!!! Дано да е вярно поне. И така, бавно, бавно изтече времето от училище.. отидох на рожден ден, бяхме на кафе, говорихме си и после бягайки се прибрах вкъщи, защото щях да закъснея. Взех душ и чаках мама да си дойде, за да ми направи косата. И закъснях, както винаги. После приятеля ми дойде и нощта стана толкова прекрасна, ахх. Когато дойде време за бавен танц, танцувахме на две песни. Беше толкова хубаво, всички ни гледаха, а приятелките ми казаха : ,, Сияеш! <3 ‘’ Толкова хубаво ми стана..<3 ах искам пак. Нямаме снимка, докато танцувахме, но имаме друга, която ще прикача тук.  

Днес(19.12)..най-ужасната сутрин..сутринта станах с мисълта, че е петък. Събудих се в 6:00 часа, а накрая разбрах, че е събота. Въртях се, измъчвах се от кашлица, но поспах още 1 час..и след това имах температура, но за щастие спадна. Днес програмата ми беше да изляза по-рано с приятелките си, да купим подарък, защото бяхме поканени на рожден ден, после да отидем там и към вкъщи, за нов блог пост. Към 12:00 часа се чакахме и отидохме в Зоомагазина. Купихме и бели рибки, които са толкова сладки и са с нашите имена. Така, като имаше още час и половина, решихме да се разглеждаме из рафтовете в книжарницата. Толкова добре ми се отрази, да съм сред книгите, все пак ми е любимото място. 
Отидохме на пицарията, Симона ( приятелката ни) беше толкова щастлива. Смяхме се, говорихме си и даже прекалено много се хилихме, че сервитьорката и управителя, гледаха бъркотията около нас, чак ни стана неудобно.хд  От една страна те са си виновни.

Карах го доста здравословно, поръчах си салата, а за десерт плодова салата. За първи път виждам такава, честно.. Беше в ананас. Издълбан, а в него бяха плодовете. Ананаса беше замръзнал, и ние решихме да се лигавим естествено. Да не ви говоря, по диваните имаше замръзнал ананас, както и в косата ми и по телефона, няма проблем. Така е като всички се дразнят с ананаса ти, крайния резултат беше такъв.
След това се преместихме на кафе, говорихме се, хилихме се, again. Все пак е обичайното за нас, но важното беше че си прекарахме супер, а рожденичката беше много щастлива. Нямам снимка с нея, така и не си направихме. *тъжно Мари.* Прибрах се замръзнала от студ. Денят ми беше адски забавен. Сега си лягам в топлото легло, с мириса на ароматните ми свещи и ,,Oнова лято’’ . Приятна вечер.



-Мари.

You May Also Like

4 коментара

  1. Много хубав пост. Плодовата салата изглежда вкусна, а снимката е като за Instagram :дд. :) хохо

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Първо благодаря, че си прочела поста ми! О, да беше вкусна и снимката определено ще отиде там, хах. :)

      Изтриване
  2. Наистина бяха два невероятни дена,като изключим даскалото :D Много се радвам че бяхме заедно,беше много забавно,сняхме се много както си споменала.Супер пост,радвам се когато споделяш какво си правила и как си си прекарвала.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, че си прочела поста ми! И аз се радвам, прегръщам те. <3

      Изтриване