Интервю с авторката на книгата ,,Един удар на сърцето'' - Теодора Костова.

Здравей, на всички! Не мога да ви опиша колко щастлива се чувствам! Надявам се, всички знаете книгата ,,Един удар на сърцето ’’ от авторката Теодора Костова. Не знам, колко е позната за вас, но тя е родена в София и живее в Лондон заедно със своя съпруг и сина си от дванадесет години. Придобива по-голяма популярност през 2013 година, когато издава първата част от своята трилогия ,, Един удар на сърцето ‘’. Успях да се свържа с нея, толкова съм щастлива. Успях да и задам няколко въпроса и за мое щастие тя ми отговори!  Ще споделя ,,интервюто ‘’ с Вас! 

Аз: Какво Ви вдъхнови, да напишете тази книга?
Теодора: Честно казано нямаше едно определено нещо, което ме вдъхнови. Просто Стела се появи в главата ми с историята си. Единственото нещо, което реших аз, а не беше вече в главата ми, беше да се развива действието в Италия. Много обичам тази страна, а мъжете са просто невероятни чаровници. ;)
Ще бъде ли преведена втората книга от тази поредица?
Все още не знам, дали втората книга, ще бъде публикувана на български, това зависи от Егмонт. Като имам някакви новини по въпроса ще ги споделя веднага в социалната медия.
Видях, че преди си работила като журналист, интериорен дизайнер, редактор и личен асистент. Защо се отказа от тези работи и започна с писането?
Отказах се, защото ми стана еднообразно и ходех с нежелание на работа. Не се осмелявах да превърна хобито си в професия доста време.
Кое те вдъхнови и още те вдъхновява да пишеш?
Много неща ме вдъхновяват..Хора, случки, филми, книги, музика..Понякога една реплика, която дочуя от съседната маса на кафенето ме вдъхновява за цяла сцена в книгата, която пиша в момента.
Има ли други писатели в семейството Ви?
Хайде да си говорим на Ти. ;)  Не няма други писатели в семейството ми.
В момента работиш ли върху нова книга?
Да. J  Но все още не съм я обявила, така че е тайна. ;)
Кои са любимите ти писатели?
Много са! Надали ще мога да изброя всички, но между тях са : Cassandra Clare, Maggie  Stiefvater, Abigail Roux, Amy Lane, Olivia Cunning, Santino Hassell..
За какво си мечтае млад автор като Вас?
Мечтите ми се променят постоянно. Но като цяло искам да съм жива и здрава, и да мога да пиша и да издавам книги още доста години. Мечтая да мога да си позволя да пътувам по света и да го разгледам. J
Като за финал пожелайте нещо. За вас, за мен, за читателите Ви, както и за моите, които ще прочетат това интервю в блога ми. J <3
Пожелавам на всички весело изкарване на празниците и една успешна, усмихната и много късметлийска  2016-та година! Благодаря много за интереса и въпросите, за мен беше удоволствие! <3
Аз лично съм много щастлива от факта, че я опознах в известна степен, разбрах нещо за книгите и..надявам се да получа още възможности за интервю с други писатели, не само български!

-Мари

You May Also Like

0 коментара