7 и 8 декември - daily пост.

Времето е отвратително, много е студено, аз съм се гушнала в топлото одеяло, решавайки да напиша един пост. Днес реших да експериментирам с един ,,daily “ пост. Не точно, а както виждате в заглавието ще е ,,7 и 8 декември - daily пост''. Причината да  напиша два дена в един пост, е че не се случи почти, нищо интересно, че да ги споделя по отделно.


Началото на седмицата ми, започна не както трябва, както се подразбира щом в програмата ми присъства училище. Станах толкова рано( не обичам първа смяна) приготвих си чантата, сложих си ,,Kрасиво начало” и потеглих доста кисела от факта, че съм на училище. Освен това е понеделник, което значи два часа биология, с една учителка, която е толкова непоносима,че не можете да си представите. Поне за нашия клас е такава, но и другите се оплакват, така че. Разминахме се, поне от изпитване при нея. Останалите часове си бяха чиста почивка. Информационни, Химия ( с нашата много, ама наистина много печена учителка и класна. ) , Час на класа. Географията я изключвам от приятните часове, може би защото имаме учителка, която също не понасяме.  Както виждате нищо интересно..(казах ви). Разочарована съм поради два факта в този ден.. пропускането на запалването на коледните лампички и коледната украса.. както и разочарованието от баскетболния мач, който посетих( за това после) .. Майка ми реши естествено, да украсява без мен и брат ми.. какво да кажа, но поне стана красиво, това няма как да го пропусна.Да премина и към баскетболния мач, нещо по-интересно от този понеделник. Реших да отида да подкрепя нашия отбор, който игра срещу Левски(София). По разочарована не можах да стана. Ясно, нашия отбор вече няма толкова победи, поради ужасния подбор на играчи .. ама такъв резултат не очаквах. Много ясно подразбира се, Левски ни победиха. 83 на 69.. 83 НА 69.. ПРОСТО БЯХ ТОЛКОВА ИЗНЕРВЕНА, ЧАК СЕГА КАТО СИ СПОМНИХ СЕ ИЗНЕРВИХ ПОВЕЧЕ. Добре, да се успокоя. Та, да..още си оставам ядосана.Не можах, да направя хубави снимки, така че ще се задоволите с тази. 
Източник : google.com
Вторник, ах този вторник.. с няколко думи.. четворка и шестица по литература и петица по математика.Първо да започна, няма по-сладко нещо от това, приятеля ти да се съгласи да излезете в 6:30 сутринта, само да се видите, макар и цял ден да сте заедно. След това деня ми малко или много се срина.Класна работа по литература, ЛИС.. четворка.. реши да ни оцени по най-големите критерии за оценяване на ЛИС.. три страници, отново разочарование..просто бях потънала в земята..нямате си и на идея..как побеснях с приятелката ми Румяна( може да и видите блога, като кликнете на името и ).. просто не е истина.
OOTD :3
Тук съм излязла, добре като за по чудо.
Важното е, че успях да я покрия с шестицата, която изкарах на същия ден. Петица по математика, супер.. доволна съм. Другото, което се случи не е особено интересно, за това ще го пропусна. Изчезвам, да си пускам ,,Игрите на глада – Сойка Присмехулка част 2 ‘’ + портокали и мандарини.



Лека.

-Мари

You May Also Like

0 коментара