50 Facts About Me.

Здравейте. Докато се рових из постовете на други book блогъри, ми хрумна идеята и аз също да направя пост random факти за мен. Доста време, се чудих какво точно да ви напиша за мен, защото аз съм доста скучна личност и рядко се случва да има нещо интересно около мен. Започвам да пиша, а се надявам да не ви отегча прекалено много с информацията за мен.


○Казвам се Мари, не Мария.. просто Мари.

○Родена съм в Ямбол, България. Нямам намерение, да оставам тук след като завърша.

○Мисля да се занимавам с фармация.

○Обичам  храната, просто я обожавам.

○Странен факт за мен е, че колкото и да се храня, не надебелявам.

○Девети клас съм.

○По принцип съм реалист, но обожавам да мечтая и да се пренасям в други светове, но с помощта на книгите.

○Мразя си косата, поради причината че няма своя форма. Отвратителна е, затова в повечето пъти или я къдря на плитки или я изправям.

○Когато легна в леглото, започвам да мисля какво ще правя на утрешния ден.

○Обичам да спя. Обичам нощта, малко повече от деня. Просто ми е по приятно и уютно.

○Много обичам да слушам музика. Слушам всичко, стига да ми хареса. Когато чуя определена песен, я слушам докато не ми омръзне.

○Прекалено съм срамежлива.

○Ценя семейството си много. Имам четири истински приятелки, които ценя и споделям най-много на тях.

○Имам куче, порода каракачанка.

○Не мога да дишам без книги, те са моето второ аз.

○Имам този блог от има няма два месеца, но чета от много дълго време
.
○Не знам подари каква причина, но ми е трудно да заспивам при пълнолуние * не, не съм русалка* хд

○Пея народна музика от девет годишна, също съм ходила на много концерти и по-малко конкурси. Награждавана съм с две ,,трети” места.

○Прекалено съм доверчива, и после страдам доста от този факт..

○Твърде съм избухлива, трябва да спра да пилея нерви.


○Изнервям се за най-малкото нещо и съм нацупена с часове, гадното от това е, че развалям и настроението на хората около мен.

○Зодия Дева съм( рождената ми дата е 4 септември 2000 ).

○ Много съм мила с хората.

○Не нося много грим. Даже почти не нося.

○Когато бях малка се бях разболяла от някаква болест( сериозна беше, но не помня) подариха ми Minnie Mouse, още си е при мен.

○Имам плюшени играчки и още спя с тях.

○Обичам мириса на парфюмите.

○Обичам мириса на книги, както нови така и стари.

○Любимите ми цветове са бяло, черно и лилаво.

○Ноктите ми винаги са си били мънички, имах ужасен навик, който премахнах. От известно време вече си ги поддържам. Преди не им слагах лак за нокти.

○Когато пиша, независимо дали в блога или домашни, си пускам класическа музика.

○Винаги на училище си нося книга, за да чета в междучасието.

○От време на време си взимам книги от библиотеката, но в повечето случаи си ги купувам, защото обичам да имам книгите с при мен, да не се налага да ги връщам.

○Кръстена съм на баба си.

○Висока съм 1,71 и приятелките ми избиват комплекси до мен.

○Любимото ми цвете е роза, но харесвам и маргаритки.

○Никога не съм си чупила кост от тялото.

○Обичам Коледа, както него така и рождения ми ден.

○Обичам да пия горещо какао, също и не отказвам кафе, но го пия рядко.

○Обичам да похапвам плодове.

○Тренирам.

○Не ходя на фитнес, но си правя упражненията вкъщи, което е по-добре.

○Обичам tumblr. Като вляза в него, се отделям за малко от реалността, също като с книгите.

○Опитвам се да водя здравословен живот, но не се получава.

○Самонаранявала съм се.

○Когато съм си вкъщи, обичам да си обикалям по цял ден по нощница.

○Обичам да си пея под душа.

○Обичам да си планирам какво ще правя. Организиран човек съм.

○Родена съм с Бионсе, на една и съща дата.

○Преди да заспя, винаги пиша на любимите си хора, лека нощ и колко ги обичам, да си знаят.

Е, това беше от мен. Надявам се да не съм ви отегчила със фактите около моя живот. Беше ми интересно докато ги писах. Нека всеки, който иска да напише факти за себе си, да се чувства поканен. Ще се радвам да прочета вашите.

-Мари.

You May Also Like

0 коментара