Christmas Tag.

Хей, вече официално сме навлезли в месец декември с 5 дена. Остават още 20 до Коледа..само аз ли съм толкова нетърпелива? Искам да ви затрупам с коледното си настроение в блога. Започвам с един ,,Коледен таг” . Не е свързан с книги, но поне ще има малко разнообразие тук.

Q: What’s your favourite thing about Christmas? / Кое е любимото ти нещо, за Коледа?

Не мисля, че имам само едно любимо нещо за Коледа. Всичко свързано с този празник ми е любимо. Обичам украсяването на елхата с мама и брат ми. Когато всяка година, купуваме по една играчка, за да сложим върху елхата. Обичам къщата да ухае на коледни свещи. ( Искам някой да ми подари, свещ с аромат на стари книги, моля. *въобще не съм нахална, нее.* ) Обичам, също да ухае на коледни сладки. Обичам, когато самата атмосфера е коледна и всичко е толкова красиво. Когато стаята ми е пълна със свещи и коледна украса, съм още по нетърпелива да си направя горещ шоколад, да обуя топлите си чорапи и да чета.

Q: Real tree or fake tree? / Истинско или фалшиво дърво ?

Честно казано, не бих отказала вкъщи да има аромат на истинска елха. Но ние използваме ,,фалшива” .

Q: Giving presents or receiving presents? / Даване или получаване на подаръци?

Определено бих казала, даване. Обичам щастието и блясъка в очите на хората, които правя щастливи, когато им дам нещо. Но все пак обичам и да получавам.

Q: Do you open your presents Christmas morning or evening? / Кога отваряте своите подаръци Коледната сутрин или вечер?

Сутринта на Коледаа! По навик, ставам сутринта рано и съм първа с брат ми до елхата, за да видим какво сме получили. * Тази година съм в очакване на книги и свещ с аромат на стари книги, хихи.☺ *

Q: What’s your favourite Christmas film? / Кой е любимият ти Коледен филм?

Ооо, коледни филми. Любимите ми, определено. Всяка година, в програмата ми присъства задължително - Сам вкъщи ( четирите му части ) . Това е най-любимият ми филм от детството ми, който гледам и до сега. Той ми е като традиция, всяка година. Обичам също да гледам : ,,Christmas with Holly” , ,,Elf” , ,,The Muppet Christmas Carol’’, ,,The Santa Clause’’, ,,A Christmas Carol’’ , ,,The Chronicles of Narnia : The Lion, The Which and The Wardrobe’’ , ,,Jingle all the way” , ,,The Polar Express” и още много други. Тези са ми най-най-гледаните и любимите.

Q: What’s your favourite Christmas food and drinks? // Кои са любимите ти Коледни храни и напитки?

О, колкото и да изброя няма да е достатъчно. Обичам баницата на мама, баклавата на баба, обичам също и мандарините, портокалите, помелото, бананите, ябълките. Любима напитка, може би някоя коледна от Starbucks.

Q: What’s your favourite Christmas music and books? // Кои са любимите ти Коледни песни и книги?

Любимите ми коледни песни са твърде много, но подбрах тези, които са ми най в един коледен плейлист в Spotify, който можете да чуете като натиснете тук. Книги, хм може би ,,Сняг вали” , защото тя ми е коледна, иначе си чета всякакви книги по това време от годината.
Това беше от мен, надявам се тага да ви се е сторил интересен и да решите да го направите. Чувствайте се поканени, всеки да го направи ако желае.

-Мари.

You May Also Like

2 коментара

  1. Много хубав пост. Тага го знам и е интересен, но съм го планувала да го направя по-късно. Сам вкъщи е класика, въпреки че за мен това са само първите два филма! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Ще се радвам да ме осведомиш като го направиш, за да го видя! ☺ хо.

      Изтриване