,,Girl Online и рокбожественярското момче от Бруклин" - Зоуи Съг - Ревю.

Едно от най-гадните неща за един книжен блогър се случва и на мен. Неактивността. Този ноември, това училище ме съсипа. Може да съм нова, но моята цел беше да съм активна тук. Декември месец, се надявам да е по- успешен за мен. Може да се включа и в един маратон, което ще е по-добре и за блога, така и за мен.

Днес приключих, официално с ,,Girl Online’’ . Първоначално, като си я купих я започнах с чувството, че ще ми е интересна. Чух след това, от едно момиче, че книгата е написана от така наречения ,,ghost writer”и се разочаровах, но това не ме спря да я прочета. В началото, не ме грабна особено, даже бях прекъснала да я чета, но преди два дена я започнах от начало, и не съжалих за това. Много съм доволна и с радост ще ви кажа, че нямам търпение да излезе втората книга. Ако можех да я оценя от 1-5 , бих и дала 4,50.  Не заради самото съдържание, а само заради това, че книгата на е изцяло писана от Zoella.
,, Girl Online ”  проследява историята на Пени - тийнейджърка, която създава анонимен блог , за да може това да и помогне да преодолее като влакче в увеселителен парк годините на юношеството и нейните проблеми. Пени и най-добрият и приятел Елиът са неразделни, тъй като те са изправени пред предизвикателствата на играта на гимназията, родителски очаквания и пътувания в чужбина. Справянето с редица теми все свързани с днешната младеж като кибер тормоз, скъсвайки със сексуалната ориентация, посочени са също и ,,нарастващи” приятелства и преживяването и на първата и любов, Girl Online е перфектната входна точка за млади момичета, които искат да тестват водите на така наречената young adult (YA)  романтика.


,, Всеки път, когато публикувате нещо онлайн имате избор. Или може да го направите нещо, което води до увеличаване на нивата на щастие в света - или можете да го направите нещо, което отнема "

Животът на Пени, протича като на всеки нормален тийнейджър.. със проблеми, и още куп неща, докато майка и не получава покана, за организиране на сватба в Ню Йорк. Пени, отива със огромно нежелание, заедно със семейството си и Елиът, докато тя не се запознава с рокбожественярското момче от Бруклин. Животът и се преобръща от ужасен, в най-прекрасния сън, който се оказва  реалност. Малко не ми хареса, колко пребързана стана любовта им, това е единствения минус, който имам към съдържанието.
Пени споделя много често в блога си, че страда от тревожност и пристъпи на паника. Аз съм имала разговори с приятелки за този аспект на книгата, и всъщност, всички си мислят, че това е лошо, да се описват всички тези заболявания. Все едно те се ,,хвалят” с това, само и само да бъдат съжалявани. Това далеч не е така. Това означава, че имат смелост да изразят всичко, което им тежи и да получат морална подкрепа.

Приключвам със това ревю, кратко е – знам , но ако започна да пиша повече, ще издам, а не това е целта ми. Книгата сама по себе си е доста добра. A сюжета , може би малко отпуснат в места, но е доста над нормата сюжет за мен. Има и добри герои, въпреки факта, че мисля, че част от него е малко преувеличена.  Заслужава си да я купите!
Ще чакам вашите мнения, по книгата ако сте я чели.

-Мари.

You May Also Like

0 коментара