Защо обичам да чета..

Да, аз съм тук. Вече мога да заявя, че училището ме ,,обича” прекалено много, и не ми дава свободно време за блога ми, за книгите ми, за излизане с приятели, както преди и като цяло, аз съм зает човек, и свободен само в събота (изключение прави неделя, както днес. ) За жалост, няма да е ревю този пост, а както виждате от заглавието, ще се отнася към това, защо аз самата обичам да чета.

Обичам да изреждам, защо обичам да чета. Книгите са приоритет от моя живот. Любимата ми част от деня, е да седна пред камината вечерта, с топлите ми пантофи, горещ шоколад и книгата ми. Толкова е уютно и красиво.
Това е едно от нещата, поради които обичам да чета. Също книгите пораждат в мен голяма съвкупност от чувства, че понякога си мисля че сънувам, или съм се пренесла в книгата.
Усещам, всичко което героите изпитват – гняв, любов, щастие, омраза, смелост, страх, абсолютно всяко вълнение. В повечето случаи, самата аз съм се чудила какво бих правила, ако бях на тяхното място. Как бих постъпила. Понякога оставам без отговор, защото понякога нещата са доста заплетени.
Другото нещо, заради което обичам да чета, е че благодарение на книгите се научават нови и интересни думи и изречения, които не сме чували или сме чували, но не знаем техните значения. Книгата е като наш речник, като наш пътеводител, който ни води в други светове, чрез магията на изказването си.

Според вас какъв щеше да е светът без четене? Ако нямаше четене, малките деца нямаше да могат да заспиват без приказка за ,,лека нощ”, ние момичетата нямаше да можем да разберем терзанията на героите от любимите ни книги, и нямаше да можем да стоим до три часа през нощта, защото книгата ни е интересна и ни кара да искаме, още и още. Възрастните нямаше да научават интересни и любителски факти, и да ги споделят на нас – децата, само за да научим нещо ново и интересно. Затова ние, трябва да четем сега, за да направим живота си по- интересен и да обогатим своите знания. Обичам да чета, защото се пренасям в един нов, интересен, магичен и различен свят. За мен книгите са като огледало, като диамант, през който можеш да погледнеш в очите и душата на героя.

Много ще се радвам ако и вие споделите с мен, защо обичате да четете. Ако съм ви вдъхновила, ще искам да прочета и вашите постове.

-Мари.

You May Also Like

0 коментара