,,Без Хоуп" Колийн Хувър - Ревю

Книгата е прочетена, което означава, че е време за ревю.


Като за начало, книгата е преведена от ,,Hopeless” , което означава ,,безнадежден”. Преведено е много точно. В началото обаче бях адски учудена. В анотацията се разказва за момиче Скай, и се чудих каква е причината книгата да се казва ,,Без Хоуп” , но с всяка страница, ми стана все по-ясно и разбрах. Има много общи неща с книгата. Едното от тях е, че има двама герои, които са със същите имена : Хоуп и Лес, които заемат много важно място в самата история. Думата ,,безнадежден” също е татуирана върху един от главните герои.

Колийн Хувър е авторка, която чувам за пръв път. Както нея, така и книгите и. Така като ,,Без Хоуп” и ,, Да изгубиш Хоуп” са единствените преведени от нея, реших да започна с първата. Щом прочетох ревюта и резюмето на книгата ,, Без Хоуп” , привлякоха вниманието ми. Не съжалявам, че я започнах. Тези, които обичат драма, тъжни и сълзливи обрати… за вас е. Аз съм една от тези, които обичат такива книги.

,,Понякога да откриеш истината може да е по-безнадеждно, отколкото да продължиш да вярваш в лъжи… „

Една история за едно момиче на име Скай и момче на име Дийн Холдър. Книгата е представена много семпло и красиво от името на 17-годишната -  Скай. Нейния живот се променя много рязко, след като се запознава с Холдър. Харесва ми също, че е представена подобно на дневник. С дни и часове. Това беше първото ми впечатление  за нея.
 Другото нещо, което ми хареса е истинското приятелство, което се среща в книгата между Скай и Сикс. Как след тяхната дълга раздяла, Сикс и пращаше съобщения, за да я ободрява и тя да не се чувства сама.



Другото, което ми направи впечатление е измислянето на техните имена. Скай – преведено от ,,sky”  т.е ,,небе” – тя обича небето,звездите и затова се казва така. Хоуп – преведено от ,,Hope” т.е ,,очакване/надежда ‘’ и Сикс – преведено от ,,six” т.е ,,шест” – само и единствено се чудя, защо е кръстена на число.

Според  мен, резюмето е написано не както трябва. От пет годишна, нейния живот е преобърнат. През това време, са и се случили много неща. Откакто отива при новата си ,,майка”, все едно спомените и са изпарени и няма никаква представа от ,,предишния” и живот. Докато не се появи Холдър. Той се припознава в супермаркета, но явно това което е видял е реалност. Един на друг си помагат, Скай да си спомни всяко нещо.



Докато четох, макар и да не виждах  Дийн се ,,влюбих” в него от описанието му.

,, 1) Невероятните му, съвършени бели зъби, скрити зад изкусително кривата усмивка.
2) Трапчинките, които се образуват между ъгълчетата на устните му и бузите, когато се усмихне.
3)Май имам горещи вълни.
Или спазми в стомаха.
Или пък съм пипнала стомашен вирус. ‘’

В книгата също се срещат и моментите, в които Скай се връща ,, 13 години по-рано”.. които ни карат да четем още и още … само да разберем какво се случва.
Може би се чудите, коя е Хоуп.. и аз бях така, докато не стигнах средата на книгата. От там нататък беше рев и четене. Книгата ме докосна адски силно и просто нямам търпение, да прочета втората от гледната точка на Холдър.

Няма да продължавам, защото това ревю ще се напълни със спойлери, а моята цел не е тази, а да ви дам моето мнение към този романтичен роман.
Благодаря на издателство ,,Егмонт”, че са превели тази толкова красива книга. Нямам търпение, да прочета и останалите книги на тази авторка, просто самият и усет за писане е много трогващ и кара ние читателите, да искаме още и още. Ревюто е искрено. Абсолютно всичко, което мисля относно книгата, е вярно.
Чакам вашите коментари.



-Мари.

You May Also Like

0 коментара