,,Обещание" Карина Хали - Ревю

Толкова съм щастлива, прочетох тази книга за точно три дена. Време е за ревю.

Едно ,,обещание'' винаги трябва да бъде изпълнено, поне според мен.
,,Обещание'' от Карина Хали е поредния роман, който минавах и задминавах в книжарниците. Мислих си, че това е някакъв романтичен роман, който няма да ми допадне особено много. Авторката я чувам за първи път, и може би заради това под ходих толкова несериозно към книгата, за което наистина съжалявам.
Заинтересувах се от творчеството на Карина Хали и видях, че има хубави книги, които  наистина заслужават тяхното внимание.Видях, че тази книга е част от трилогия, но за жалост втората не е преведена още, а третата излиза на 3 ноември на английски. (so excited.)

Романът ,,Обещание'', не е много оценен, за жалост. Само три звезди, което е адски несправедливо. Книгата е много вълнуваща,драматична на моменти, страхотна и е едно огромно приключение, както за нас, така и за героите в нея. Подходяща е за различни читатели. За тези, които обичат по драматичното, това което ги кара да полудяват, и за читатели, които си падат по еротика и действието. Самият сюжет на книгата се отнася за едно приятелство. Приятелство и споразумение, което гласи, че ако до тридесетият си рожден ден, нямат сериозна връзка, двамата най-добри приятели ще се оженят.

Всичко, започва в града Сан Франциско. Трима най-добри приятели : Стефани, Линдън, Джеймс. Стеф и Линдън са на двадесет и пет години и им е писнало от всякакви неуспешни връзки и опити за тях. Решават да направят споразумение( казах ви какво е по горе. ) В началото книгата не е толкова грабваща, с всяка изминала глава те имат рождени дни, докато настъпи така велия тридесети рожден ден.

На краят на книга, просто виках, крещях, блъсках, хората около мен ме сметнаха за луда. На моменти даже ми идваше, да скоча в книгата и да удуша
Джеймс и Надин ( една от гаджетата на Линдън) . Надин е толкова егоистична. Мразя я, ненавиждам я.

Към средата на книгата се случваха доста неща, а за да не издавам ще ви напиша няколко цитата  :

,, Седенето е едно от най-подценяваните неща.’’
,,Отвратително е да си падаш по момичето на най-добрия си приятел. ’’

   По нататък издънките на Линдън идваха една след друга. Първо предлага да крият това че са заедно за известно време, а след това когато всичко е окей и няма никакви проблеми той постъпва ужасно спрямо Стефани, и то заради общия им приятел Джеймс. Не си мислете, че любовта им е като в триъгълник. Далеч не е така, просто този идиот се бърка навсякъде, разваля всичко, а после казва че греши. Какво да кажа, без думи, пълен кретен.
До тук с разказването, защото ако продължа ще разкажа цялата книга, а това не е правилно. Според мен, можеше да се развие и по-добре, да не се ядосвам чак толкова, но съм много, даже адски много доволна от книгата. Очарована съм. Ако изключа, че бях разочарована от Линдън след средата на книгата, но важното е че се оправи и бях доволна от цялата тази история. Беше пълна с емоции, като започна от спокойствие, до крещене и накрая успокоение отново.
Всеки има нужда от тази книга, и се надявам да останете доволни! Надявам се да сте доволни и от ревюто ми! Благодаря за удоволствието да чета този роман, Благодаря и на издателство Софтпрес, че я преведоха! БЛАГОДАРЯ!

Бях напълно искрена, с това ревю! Надявам се и горе споменатите книги, да бъдат преведени.

You May Also Like

0 коментара