Здравейте и добре дошли в моя блог!

                Здравейте и добре дошли в моя блог!

Здравей на всички. Здравей на хората, които са харесали моя блог. Здравей и на всички останали random хора. Аз се казвам Мари и съм на петнадесет (15) години.
В този блог освен ревюта на книги, ще ви пиша и интересни преживявания от дадени места, ще разказвам как е минало и кое ме е впечатлило (придружени със фотография,разбира се) и още други неща.
Сега ще ви разкажа от къде ми дойде идеята за блог и изцяло идеята за ревю на книги. Първоначално аз съм си запалена по книгите и докато съм отнесена в тях с чаша горещ шоколад, се принасям в техния свят.Когато чета, никой не може да ме отдели от нея (освен ако не е някаква много спешна и важна работа).
След това реших да погледна блогове на други момичета и най-много ме впечатли този на едно момиче Ева. Нейния усет за разказване и писане е невероятен. От тогава реших да се занимавам с това през свободното си време, но като че не ми достигаше нещо, за да започна. По миналият ден в събота (17 октомври) имахме семинар от ,, Аз мога – тук и сега’’.  Тяхната пет часова лекция, беше за това как да успееш, как да преследваш целите си, че всичко се постига със здрава работа, постоянство и амбиция. Как думите ,,Благодаря” , ,,Съжалявам’’ , ,,Обичам те’’ , ,,Прощавам  ти’’ могат да променят всичко от една гледна точка в друга. След дългата лекция от пет часа аз излязох и си казах :

,,Аз съм готова и вярвам че ще успея  в това.’’


След тези думи аз вече бях твърдо решена да започна и ето ме тук с този пост.
Ще се радвам да споделите с мен кои са вашите думи, с които се мотивирате към нещо.

P.S Тук ще сложа линкове към социалните мрежи, където можете да ме откриете и последвате ако желаете.
Facebook - https://www.facebook.com/profile.php?id=100008039176996
Ask.fm - http://ask.fm/selfiesx3
Instagram - https://instagram.com/mari.cherneva/
Tumblr - http://primadonnagirl16.tumblr.com/
We heart it - http://weheartit.com/madeforloving
-Мари.

You May Also Like

5 коментара

  1. Добре дошла в блогърското общество. :) Само няколко думи имам за казване: не държи толкова много на мотивацията, защото мотивацията има навика да преебава много хора. Постоянството е ключът към успеха точно в това общество. Макар че успех е твърде силна дума, тъй като всички книжни блогъри пишем просто за забава и не мислим толкова много за това дали ще успеем.
    С нетърпение чакам ревютата ти. ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за мнението към блога ми. :) Ще се постарая да се поправя. Отново благодаря,много! :)

      Изтриване
  2. Добре дошла и успех с блога, радвам се че все повече хора се включват.

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна си! Продължавай напред!

    ОтговорИзтриване