Моят to-watch лист #3
Здравейте!
Вече сме началото на юли и официално сме в лятна ваканция. Вдъхновението малко
по малко ме връхлита, а аз не мога да бъда по-щастлива! Вчера писах доста с
Мила ( едно момиче, с което си станахме доста близки покрай блога и Инстаграм *
благодаря социални мрежи!!! * ) и ме надъха доста да пиша. Разказа ми за своя
опит с вдъхновението, а аз слушах в захлас. Най-накрая реших да продължа с
постовете от поредици, които съм започнала тук. Една от тях е моят to-watch лист. Без излишни приказки нека ви покажа следващата
порция сериали.
1.Dark – Тъмнина
Година:
2017 –
Сезони:
1
Жанр:
Драма, Мистерия, Научна фантастика
‘’Тъмнина’’ е немски драматичен сериал, чиято премиера е по Netflix. Сериала разказва за изчезнало дете,
което поставя четири семейства на неистов лов за отговори. Търсенето на
виновник открива греховете и тайните на малкия град.
2.Orange
is the
new black – Оранжевото е
новото черно
Година:
2013 –
Сезони:
6
Жанр:
Комедия, Драма
Пайпър Чапман е осъдена на 15 месеца затвор, защото преди
десет години е помогнала за пренасянето на пари на наркотрафиканти. Всеки
епизод на сериала проследява живота на една от затворничките, настоящето е
преплетено с ретроспекции, от които става ясно как и защо дамите са се озовали
в затвора.
3.Sense 8 – Осмо чувство
Година:
2015 – 2018
Сезони:
2
Жанр:
Драма, Научна фантастика, Трилър
Един изстрел, една смърт, един момент във времето, който
невъзвратимо свързва осем ума в различни части на света, свързвайки животите им
един с друг, разкривайки тайните им и поставяйки ги в смъртоносна опасност.
Обикновени хора изведнъж са се преродили като нещо различно.
4.Sherlock – Шерлок
Година:
2010 –
Сезони:
4
Жанр:
Криминална драма
Докато Шерлок чака посмъртния план на Мориарти да се
разгърне, вниманието на находчивия детектив е заето с интригуващ криминален
случай, който ще се окаже по-рискован от очакваното. Появява се нещо опасно,
скрито дълбоко в миналото на Мери Уотсън.
5.Speechless – Безмълвен
Година:
2016 –
Сезони:
2
Жанр:
Комедия
Мая Димео е майка с мисия, която се бори с реални и
въображаеми неправди и е готова на всичко за своето семейство, включително и за
най-големия си син Джей Джей, страдащ от церебрална парализа.
6.The 100 – Стоте
Година:
2014 -
Сезони:
5
Жанр:
Драма, Научна фантастика, Екшън
97 години преди събитията в сериала, ядрен армагедон
унищожава цивилизацията на Земята. Единствените оцелели са 400-те жители на 12
международни космически станции, които са в орбита по време на разрушението. Три
поколения са родени в космоса, количеството на оцелелите вече е 4000 и
ресурсите на Арката ( съединените 12 станции ) се изчерпват. 100 непълнолетни
затворника са изпратени тайно в изгнание на Земята, за да тестват дали тя става
за обитаване. За първи път от близо век човешки крак стъпва на Земята.
7.
The
Path – Пътят
Година:
2016 - 2018
Сезони:
3
Жанр:
Драма
Мъж на име Еди Лейн, който е издигнал семейството си в проблемен
култ ( или секта ), наречен ‘’Майеризъм’’, страда от криза на вярата, когато е
ударен със свръхестествени видения, които предсказват различен път за живота
му.
Надявам се този пост да ви е харесал и ако не сте гледали и
вие някои от тези сериали, сега е момента! Надявам се скоро да пусна и
следващата ( може би последна ) част от поредицата. Ще очаквам вашите
коментари! ♥
*Снимките са направени от мен*
Благодаря ви, че ме четете!
-Мари.
2 коментара
Sherlock! <3
ОтговорИзтриванеЩе го гледам задължително! Ще си го обсъждам с теб! :*
Изтриване