Monthly Favorites: March '17

 Здравейте! Днес е първи април, началото на нов месец. Началото на една от новите ми рубрики в блога, а именно Monthly Favorites. Kaто за начало месецът беше един от тези, които вървят плавно и понякога усещаме трепване. Беше изпълнен с хубави моменти и такива, които въобще не бяха приятни. Бях болна два пъти, тръшва ме един и същи вирус. Бях си вкъщи през повечето време. Какъв беше Вашият март?

Началото на месеца започна доста бавно. Излизах на кафе с приятелки, споделени усмивки.

Осми март беше един от най-любимите ми дни през този месец. Зарадвах мама с букет от лалета и кутия бонбони. Като Гери също обичам лалета. Във всеки цветарски магазин имаше и ми носиха едно слънчево настроение в дъждовния ден.

Завърна се онова чувство да искам да планирам. В началото на годината, започнах да работя по планера си, но разбира се мотивацията ми изчезна. Сега искам да правя всичко хаотично. Да взема планера с мен и да пиша бързи бележки какво да правя за деня.

Най-важния ден през месеца и живота ми. 10 март. Денят, в който се осмелих да споделям творчеството си ( по точно поезия ) в интернет пространството. Изпитвах огромен страх от неодобрението, но след огромната подкрепа на семейството ми и приятели и голямото побутване от Симона ( прегръдки за теб ) – аз успях. Споделям всичко, което ми е на сърце и за по-малко от месец съм много горда с резултата и преглежданията ( тук, ако се интересувате ) .

Към средата на месеца открих желанието си да се гримирам. Който ме познава лично, знае че съм от тези хора, които не се гримират. Ами да, ама не. От скоро имам желанието, като вляза в някой магазин, да изкупя всички гримове. Слагам си едно червило от Аvon, което много харесвам и тепърва ще експериментирам. Леко изсушава устните ми, но съм доволна от цвета.( Ако се интересувате от червилото Аvon Mark Plump It  - Mad for Mauve )

Правих много снимки. Улових различни кадри. Разхождах се из парка с приятелки. Слънцето най-накрая се показа, носих тениска, времето беше истински приятно. 

‘’Къща от стъкло’’, беше едно страхотно попадение за месеца. Книга, която ме караше да се смея и същевременно разбиваше сърцето ми на парченца. ( тук, за ревюто и ) .

Последният ден от месеца открих сезона на ягодите.


Песни на месеца





Усмихвайте се!
-Мари.

You May Also Like

6 коментара

  1. И аз открих сезона на ягодите, че в момента мога спокойно да кажа, че е възможно да живея само с тях в следващите дни. Обожавам ги и всякаква храна, в която ги има, особено торта. "Stay" също е в моя плейлист и си я слушам доста честичко. Много интересен пост и хубава идея за рубрики, на мен винаги са ми били интересни. Не се знае какви неща може да откриеш от такива публикации :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ягодите и черешите са живот. <3 Много се радвам, че ти харесва Юли! Усмихна ме много! :) На мен също са ми много интересни, както и другите, които съм замислила. Например като пътувам някъде да споделям много снимки и неща с вас! :)

      Изтриване
  2. Следя блогове точно заради такива публикации! Получил ти се е един страхотен пост и нпмам търпение в бъдещето да видя още много подобни^^

    ОтговорИзтриване
  3. Много хубав пост! Харесва ми, че си разнообразила блога си с интересни постове и рубрики, които не са свързани с книги, с радост следя блога ти, продължавай с поезията изключително си добра и също така пишеш страхотно!^^

    ОтговорИзтриване