Ново начало?

 Здравейте! Да, аз отново съм тук. Много странно. 2017 година започна  ужасно, минаха почти 3 месеца от  началото на годината, а аз съм с  постове, които се броят на едната ми  ръка. Това не е задължение знам, но аз  го усещам че искам да пиша. Ново  начало? Това ми се върти в главата  честно казано от края на миналата  година. Обмислях да започна свой  собствен сайт, в който да пиша за  всичко което ме вълнува. Вчера се  замислих малко по-сериозно над  идеята ми и в крайна сметка оставих  съществуването на този блог. Имам  го от близо 2 години и мисля, че ще е гадно да захвърля целия си труд просто ей така и да започна на ново бяло поле. Направих огромни промени, както сигурно сте видели. Това вече няма да е така познатия ви книжен блог. Вече освен за книгите ( които страшно много обичам ), ще виждате постове за пътувания, любими неща през месеца, филмови ревюта дори. От всичко любимо по малко. Ще започна нови рубрики, някои от които аз съм измислила, а други вдъхновени от любими блогъри.
Сигурно се чудите защо реших да направя всички тези промени? Ако си спомняте бях направила един пост за моя Life Slump. Ако не сте го видели, можете да го направите тук. Там подробно обясних, че се чувствам странно. Някак си затворена от живота. Не ми се прави нищо и губя всякаква мотивация, за каквото и да е. Бях се поставила в рамки, да пиша само за книги, защото това е моето книжно кътче. Но осъзнах нещо, това е моя блог. Моя, което значи че мога да пиша от книги, през пътувания, музика, филми до личния ми живот. Промених огромна част от дизайна на самия блог, нямаше да се справя без Мери от Berry's Place! Мери, нямаше как да не те спомена. Помогна ми толкова много с нещата, за които си нямах и най-малката представа. Започнах да се интересувам от всички тези html-кодове, за напред само ще усъвършенствам това, което научавам.
Силно се надявам, след премахването на всякакви прегради да показвам повече от това, което искам. Да покажа новите теми и да се чувствам добре. За сега това е от мен. Надявам се да се върна възможно по-скоро с нов пост! Усмихвайте се! 

-Мари.

You May Also Like

8 коментара

  1. Изключително красив и приятен за окото дизайн. Обичам, когато са от този вид, защото тук вниманието ми е съсредоточено върху постовете, а не цветовата комбинация на фона. С нетърпение ще очаквам новите ти постове. Аз също мислих много преди да пусна някакъв, който не е свързан с книгите, но когато се осмелих, се чувствах много по-добре. Не трябва да си слагаш рамки в нито едно отношение, за каквото искаш - за него пишеш, щом ти харесва - давай! Надявам се по-скоро да има нов пост! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Юли, искрено много ти благодаря за прекрасните думи! Радвам се, че дизайна ти харесва! Ще е съвсем скоро! :) <3

      Изтриване
  2. Честито ново начало, Мари <3 С най-голямо нетърпение ще чакам всички нови постове! Пожелавам ти много ентусиазъм и творческо вдъхновение :)

    ОтговорИзтриване
  3. Честит дизайн и поздравления за новото начало! Може да не е напълно чисто, бяло поле, но пък е нещо, което наистина се надявам, ще сполучи! Успех и всичко най-хубаво! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Явно тази година за много от нас е време за промяна, нямам търпение да видя как ще е представиш ти. Наистина много сладък дизайн на блога, личи си че много сте се постарали. <3

    ОтговорИзтриване