October Wrap Up and November TBR.

Здравейте, книжни души! Този месец отново отлетя и без да забележим се изнизаха 2 месеца от училище. Днес сме първия ден от ноември. Честит ден на народните будители! Останете си все толкова будни и четящи хора. Нека продължаваме нататък. От юли месец насам не съм правила месечна книжна равносметка, както и планове за идния месец. За лятото бях обещала сборен пост с прочетени книги, но по стечение на обстоятелствата това не се осъществи. Щях да започна миналия месец с тези постове отново, но прочетох малко книги и просто сметнах че няма смисъл. Нека преминавам към равносметката. След като прегледах планера си осъзнах, че съм се справила страхотно от прочетени книги, въпреки натоварения октомври месец. Този месец съм прочела общо 9 книги. Нека ви кажа кои бяха те. Първата книга, която докоснах още първия ден от месеца беше ‘’Домът на мис Перигрин за чудати деца’’ от Рансъм Ригс. Тя беше в хартиен вариант. Книгата я имам от известно време, благодарение на издателство Бард. Поради нашумяването на филма и предстоящото му излизане ( което беше този месец ), реших да я прочета. Не съжалих, книгата беше страхотна. Ревюто и можете да прочетете като кликнете (тук ) . Втората книга, която се озова в списъка ми с прочетени беше ‘’Ще бъда до теб’’ на Холи Голдбърг Слоун. Книгата беше в хартиен вариант. Имам я благодарение на издателство Сиела, но въпреки това пак ми беше хванала окото в книжарницата. Както споменах в ревюто си за нея, тази книга ме докосна. Това е четиво, което ще ви накара да прегръщате хората, които обичате и да ги държите по-близо до вас самите. Останалата част от ревюто (тук) . Третата книга е ‘’Кажи ми три неща’’ на Джули Бъксбаум. Тя беше отново в хартиен вариант. Благодарение на издателство Егмонт, се докоснах до това съвършенство. Историята беше невероятна, героите толкова силни и вдъхновяващи и романтиката е наистина сладка. Ревюто и ще откриете ( тук ). Следващата книга беше ‘’Всичко, Всичко’’ на Никола Юн. Книгата отново беше в хартиен вариант.  Книгата ме погледна още в книжарницата и ми каза ‘’Купи ме, купи ме’’. Аз го направих, колко учудващо. Историята е едно отражение на реалния свят, където хората могат да направят ужасни неща. В света на книгата имаше нещо гигантско и потенциал да очакваме с нетърпение всяка една случка. Ревюто и можете да прочетете като кликнете ( тук ) . Петата книга е ‘’Перфектна химия’’ на Симон Елкелес. Тази и следващите за напред също са в книжен вариант не е нужно да го повтарям ( изключение прави последната ) . Благодарение на издателство Ибис се сдобих с нея. Тя е част от трилогия, влюбих се в първата.. идва ред на следващите. Това е книга проследяваща живота на едно привидно перфектно и щастливо момиче и как съдбата му се преплита с тази на едно лошо момче, което притежава добро сърце. Цялото ревю ( тук ) . Шестата книга е ‘’Ясновидците’’ на Либа Брей. Благодарение на издателство Емас, тя е в ръцете ми. Това е една много забележителна книга, която в началото започва доста бавно, но след това бавно започна да ме оплита в една изпълнена с мистерии история. Беше невероятна. Останалата част от ревюто ( тук ) . Седмата книга е ‘’Илумине’’ на Ейми Кауфман. Книгата беше страхотна, прекрасна и още куп прилагателни, с които можем да я наречем. Много ми хареса, но я оцених 4/5 звезди в Goodreads поради простата причина, че не беше моя жанр. Предпоследната и осма книга е ‘’Ангелски свят’’ на Сюзан Ий. Благодарение на издателство Емас, се наслаждавам на тази прекрасна корица и книга. Няма да говоря за нея, защото ще се заплесна и няма да успея да си довърша поста, просто ще оставя ревюто си (тук) . И последната девета книга е ‘’Halloween Treats’’ на Alexa Riley. Книгата беше в електронен вариант. Много съм разочарована. Чела съм още една книга от авторката и ми допадна, но тази беше разочарование за мен. Беше пълно клише, очакваше се всичко от първата до последната страница. Беше като копие на другата книга, само изменена на части. Оценката в Goodreads си беше субективна 1/5 звезди, само заради старанието на момичетата за оформлението на корицата и превода.
Месец ноември. Училището е в разгара си, английския език или по-точно учителя ни притискат, отстрани и другите предмети.. Мисля да си дам сравнително кратък to-be read лист, но си мисля че ще има промени или просто ще се увеличи или намали, зависи. Първата, която ще кажа е ‘’Тези плитки гробове’’ на Дженифър Донъли. Заради вчерашния празник реших днес да я започна и се надявам да ми хареса, както анотацията ме грабна. Втората, която се надявам че ще прочета е ‘’Сирената’’ на Кийра Кас. Чака ме за ревю, не мисля да отлагам повече. Третата също е от издателство Егмонт ‘’За да си спомня’’ на Лара Ейвъри. Толкова прекрасни мнения, че ми се прииска да я прочета още по-силно. Четвъртата, която ще включа също е ‘’Гневът и зората’’ на Рене Ахдие. Тази книга, ще я чета с едно от моите книжни другарчета Павлина. Бяхме я набелязали още миналия месец, но училището и университета попречиха. Надявам се, че този месец ще успеем да се доберем до нея. Оставям списъка си отворен, защото съм напълно сигурна, че ще има още.. Надявам се и вашият месец октомври да е бил успешен, колкото моя, че дори и повече. Пожелавам ви месец ноември да е двойно по успешен и само прекрасни книги да се изпречват на пътя ви!


-Мари.

You May Also Like

0 коментара