NY Times Book TAG.

Здравейте, книжни души. Аз съм тук с пост, различен от ревю. Наистина много учудващо, но утре имам още едно подготвено ревю за вас и после още едно. Няма да ви ощетя от тях, хаха. Благодаря на Румяна, че ме тагна да направя този таг..отдавна го заглеждам и нямах търпение да го направя. На свой ред ще поканя Ева, Ади , Памела и Криси. Нека не се бавя, а да се захващам.

1.Коя книга е на нощното ти шкафче?
Книгите са две. Първата книга е ‘’Перфектна Химия’’ на Симон Елкелес, която свърших днес и много обичам и ме чака да и направя ревю. Втората е ‘’Сирената’’ на Кийра Кас, която получих днес и мисля да се захвана с нея.  

2.Коя беше последната наистина добра книга, която прочете?
Ох, де да беше една. Последните няколко дни прочетох три книги, в които се влюбих. ‘’Кажи ми три неща’’ на Джули Бъксбаум, ‘’Всичко, Всичко’’ на Никола Юн и горе споменатата ‘’Перфектна Химия’’ .

3.Ако можеше да се срещнеш с един автор – мъртъв или жив, кой би бил той? Какво би искал да знаеш?
Не мога да се огранича до един. Поне до трима. Рейнбоу Роуъл, Сара Дж.Маас, както и Колийн Хувър. Стига ми да се срещна с тях и да проведем един разговор, може и да им задам някой въпрос за бъдещи книги, а към Сара специално ще се обърна с въпроси насочени към поредицата за Двора.

4.Кои книги на рафта ти може да ни изненадат?
Не мисля, че има такива. На рафта ми преобладава young adult жанра, но това не е особено учудващо. Това си е съвсем в мой стил.

5.Как организираш своята библиотека?
Нареждам книгите си по големина.

6.Коя е книгата, която си имала намерение да прочетеш, но още не си?Чувстваш ли се неудобно, че все още не си прочела някоя книга?
Поредицата на Сара ‘’Стъкленият трон’’. Отдавна имам намерение да го направя, просто чакам да ми се отдаде възможност да се сдобия с книгите. Като цяло, няма защо да се чувствам неудобно. Не се пресилвам, идва момента на всяка книга, когато и дойде времето.

7.Разочарование, надценена или просто лоша: Коя е книгата, която си мислила, че ще харесаш, но не си? Коя е последната книга, която не си свършила?
Очаквах, че ще харесам ‘’Множество Катрини’’ на Джон Грийн, но уви се разочаровах. Последната книга, която не съм свършила е ‘’Сняг вали’’ отново на същия автор.

8.Какъв тип истории те влекат? Какви истории избягваш?
И мен като Румяна ме влекат романите. Напоследък и фантастика. Истории, които избягвам, може би horror. Чела съм такава книга, но на този момент не ми се чете и все я оставям настрана.

9.Ако можеше да задължиш президента да прочете една книга, коя би била тя?
И аз бих казала ‘’Малкия принц’’. Разбира се, може да хвърли око и на поредицата на Сара Дж.Маас – Двора.

10.Коя е следващата книга, която планираш да прочетеш?
‘’Гневът и зората’’ на Рене Ахдие, както и ‘’Тези плитки гробове’’ на Дженифър Донъли.


-Мари.

You May Also Like

0 коментара