''На Светофара'' от Доротея Петрова - Кратко Ревю

Издател : Фондация Буквите
Автор : Доротея Петрова
Страници : 175
Оценка в Goodreads : 5/5 <3 

Признавам си, без да се лъжем..не съм чела такъв тип литература. Романтични романи съм чела много, но чужди, а не български чиклит. Вече официално мога да заявя, че съм чела и това. Повечето читатели, казват, че няма качествен български чиклит. Но грешат, прочетете тази книга и още останете без дъх и онемели. След последната страница, се надявах за още и още..Тази книга на Доротея Петрова, ми хареса толкова мноого!
‘’На Светофара’’ една много кратка и лека книжка, която е много задълбочена, но същевременно с такъв лековит начин, описва живота на двамата ни герои Тони и Зоя. Те се запознават на светофара, по много необичаен начин за Зоя..и се влюбват. Тя е българка, а той е грък, които са далеч от семейството и роднините си..далеч от всичко родно и работят на английската земя в Лондон. Стилът на писане на Доротея ми допадна много. Когато четеш се потапяш в книгата, все едно си го изживял или присъстваш там. От личен опит ви го казвам, чела съм в училище, всеки крещи, а аз се изолирам в книгата. Наистина много силно се надявам тази история да има продължение..Да се надяваме, че ще има. Определено чакам, следващите творби от тази мила авторка, защото си заслужават четенето и времето. 

Благодаря на Доротея Петрова, за предоставената възможност, да прочета книгата в замяна на честно ревю!
Приятно четене на всички, препоръчвам ви книгата с двете си ръце!


-Мари.

You May Also Like

0 коментара