Life Slump, или какво се случва с живота ми?

Здравейте, книжни души. Даже не знам дали още ме помните. Ако ме помните, здравейте. Ако ли не, аз съм Мари. Да, знам не съм качвала пост от един месец. С началото на годината попаднах в някакъв life slump. Въобще не е приятно. Нямах желание за четене, дори за писане в моето кътче. Както знаете, последния ми пост беше на 5 януари. Приготвях се психически за училище, след това ваканцията се увеличаваше, още и още, знаете как е. Отидохме на училище в средата на месец януари и първото нещо, което се случи е да ни затрупат с класни работи и изпитвания за края на срока. Това беше една от главните причини да изпадна в този застой. Единственото, което исках да правя е да спя. Успявах да прочитам няколко странички измежду всичко останало и някак си съм успяла да прочета повече книги, от колкото очаквах да прочета. Оформиха ме и без да осъзная дойде новия месец. Февруари месец се надявам да е много ползотворен за мен. С моите приятелки се мотивираме взаимно. Започнахме тренировки от началото на месеца, ще бъдем по-организирани. Обещавам си го и пред вас. Ще започна да си водя моя BuJo(Bullet Journal). Ще тренирам редовно. Ще качвам повече ревюта, тагове и мои си неща в блога. Всичко ще е по-подредено от тук нататък.
През този застой започнах да слушам повече музика, ама като имам предвид повече, значи всяка една минутка. Обърнах повече внимание на Pinterest. Къде беше това нещо преди? Разбира се, знаех за него, имах регистрация, просто не ми беше интересно. Сега намирам хиляди идеи, просто е прекалено зарибяващо. Профила ми, можете да видите тук.
Главната ми цел беше да кача един таг, но така като се разприказвах доста може и да ви дам няколко съвета как да се справите с този Life slump. Обещавам през ваканцията ще кача поне два тага и се надявам и някое ревю. Понякога лично аз, се чувствам странно. Някак потискащо. Все едно целия град и хората в него са били цветни, а изведнъж всичко губи някакъв смисъл. Единственото, което искаш да правиш е да стои в леглото си, със слушалки в ушите. Имаме нужда да преоткрием целия си живот, но го чувстваме като една много трудна задача. Но според мен, това се крие в малките крачки към него, докато дойде онзи момент, в който се чувстваме готови отново да се върнем към забързаното ни ежедневие. Единият ми съвет към вас в този момент е бъдете организирани. Когато се чувствате сякаш сте в спад и всичко около вас е само глупост, защо не пишете? Отбелязвайте си, кога ще излизате, какво ще четете. Просто казано, направете си книжен приятел BuJo. Другият ми съвет е да си поставите цели. Поставете си каквато и да е цел и гледайте как ще се мотивирате да се размърдате от леглото и да оставите шоколада, например. Третия ми и предпоследен съвет към вас е да промените нещо в рутината си. Това е по ваш избор разбира се, но какво по-хубаво от това да излезете малко от зоната си на комфорт. И последния ми съвет към вас е да бъдете поне малко благодарни за този застой. Все пак той ви показва, че нещо липсва в живота ви и е време за разнообразие и много мотивация.
Надявам се, че не съм ви отегчила с глупостите си и ще се постарая още утре да се завърна с книжните постове. А сега, до скоро! <3


-Мари.

You May Also Like

2 коментара

  1. Страхотен пост! Аз също съм изпаднала в нещо такова и съветите ти ще са ми от голяма полза. Пожелавам ти само положителни емоции и преживявания за напред и вдъхновение за много интересни постове. 😊

    ОтговорИзтриване