Любовта из океана '' Сирената'' на Кийра Кас - Ревю.

Издателство: Егмонт 
Автор: Кийра Кас
Страници: 277
Оценка в Goodreads: 3,5/5 

Анотация: 
Преди години Океана спасява Кален от удавяне. За да плати дълга си, тя трябва да и служи и, използвайки гласа си, да примамва странници към смъртта.
Всяка една нейна дума може да убие човек на място и девойката е решена да изтърпи присъдата си в самота. Докато не среща Акинли.

Красив, грижовен и добър, Акинли е всичко, за което Кален някога си е мечтала. Да се влюбиш в смъртен нарушава всички правила на Океана, но за пръв път в живота си сирената е готова да следва сърцето си, независимо от всичко.

‘’Сирената’’ не е любимата ми книга на всички времена, но не беше лоша. Исках книгата да ме очарова, да я заобичам, заради анотацията и красивата корица, но не се получи. Бях доста изненадана, книгата беше приятна, но мисля, че няма да я препоръчвам толкова много.
Книгата е уникална по неин си начин. Беше изключително лесна за четене и успях да завърша 278-те страници за един ден. Не бих казала, че ми е любима, но се радвам че мина през очите ми. Все пак, всяка книга е добре дошла.
Историята е представена от гледната точка на Кален. Доста и симпатизирам, беше ми доста симпатична през цялото време. В началото тя претърпява трансформация в живота и, а именно превръщането и в сирена. Хареса ми много митологията за сирените в тази книга. Бях много впечатлена от техния начин на живот, техните периодични разговори към морето и предизвикването на нови сирени беше доста интересно. Някои неща са трудни за разбиране, но те прибавят индивидуалните фактори за романа, които аз накрая наистина да преценявам.
Другият важен момент, който прави книгата хубава е уникалната връзка между Калан и Океана. Океана е жизнена сила – едно същество, което се нуждае постоянно да го хранят, за да запази човешкия живот на земята. Океана е богоподобно същество и всяка сирена има различни отношения към нея. Те са в състояние да общуват едни с други, също което е добро и лошо, в зависимост от вашата гледна точка. Океана може да бъде от една страна грижовна майка, а от друга тя може да бъде безмилостна.
В същината на тази история, трудно се разбира романтиката между Калан и човешкото момче Акинли. Разбира се, Акинли беше достатъчно симпатичен, но аз чувствах, че е важно връзката между него и Калан да се сподели повече. Обичах начина, по който израсна тяхното приятелство. Героинята бе в състояние да говори, без да нанася правомощията си на сирена, така че тяхната комуникация беше като няма -  чрез езика на жестовете, ръкописни бележки и текстове на Акинли – но удивително това не попречи на привързаността му към нея. Това със сигурност е един уникален вид романтика, но имах чувството, че трябва да се отдели малко повече време.

Относно негативите към историята. Не ме разбирайте погрешно, има някои фантастични разработки, но имаше някои прекалено глупави хора. Може би ми трябваше малко повече ‘’плънка’’ така да го нарека в историята. Що се отнася до края, той ме остави малко студена.
‘’Сирената’’ е бърза и интересна за четене, така че я вземете, ако сте заинтересовани по някакъв начин. Иска ми се някои неща да бяха разширени, а някои да бяха по-кратки. Книгата беше приятна, но не беше мой тип. Препоръчвам я на тези, които търсят нещо леко и бързо за четене.

Благодаря на издателство Егмонт за предоставената възможност! :)

-Мари. 

You May Also Like

2 коментара

  1. Определено съм съгласна, че някои от героите бяха леко излишни, ама все пак това й е първата книга на Кийра, която даже сама си е публикувала в началото. Сега са я преиздали заради големия интерес към поредециата Изборът :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, това е съвсем нормално! :) Книгата не беше лошо, може би ми трябваше малко повече, но като че ли имах нужда да я прочета. :) <3

      Изтриване