''Ще бъда до теб'' на Холи Голдбърг Слоун - Ревю.

Издателство: Сиела
Автор: Холи Голдбърг Слоун
Страници: 375
Оценка в Goodreads: 5/5

Анотация:
Сам Бордър иска да избяга, но няма накъде. Той е прекарал целия си живот с по-малкия си брат и нестабилния им баща, местейки се от един град на друг. Отписан от баща си от училище, изглежда като че ли Сам е обречен на безрадостно съществуване. Грижата за брат му Ридъл – затворено дете, което почти не говори – е най-важната му мисия. До деня, в който среща Емили.
Емили Бел вярва в случайността, но случайността до момента не се отнася благосклонно към нея. Тя произхожда от амбициозно семейство, което иска най-доброто за нея, но въпреки това се чувства сама. Тя няма представа, че Сам ще стане неразделна част от живота и и че запознанството с него ще я промени завинаги.
Внезапно обаче призраците от миналото се надигат отново и Сам и Ридъл са запратени на опасно пътешествие. Пътешествие към дома, което ще преобърне всичко.

Дали можеш да промениш съдбата си? И как се възстановяваш след човек, който е преобразил светогледа ти? Едно е ясно – не можеш просто да го замениш с някого другиго…

Здравейте, книжни души. Когато зърнах тази книга в книжарницата първото впечатление ми направи корицата. Още от нея си знаех, че историята ще ми хареса. Изградих си някаква представа. След анотацията бях убедена, че ще ми хареса. Както се казва – не трябва да съдим по корицата, но всяко едно мнение за нея се оказа правилно и оцених книгата с най-високата оценка. Аз съм втората българска book блогърка, която прави ревю на тази книга, за това ще се опитам да ви убедя да я прочетете. Историята ме докосна, наистина много. Нека не си губя времето, а да започна да говоря за книгата.
Една история, която наистина ще докосне сърцето ви, ‘’Ще бъда до теб’’ е дебютът  на Холи Голдбърг Слоун. Само след няколко страници, аз се пристрастих към братята Сам и Ридъл и отчаяно се надявах, че животът ще вземе към по-добър завой и за двамата. Едно от нещата, което открих за различно в тази книга беше, че има много малко пасажи от диалог през цялата история. Вместо това трето лице разказва историята на запознанството на Сам с Емили и това как животът му се променя завинаги. Емили се чувства като привлечена от магнит до Сам и така като тя става по-ангажирана с него, цялото и семейство отваря вратите на дома си за него и брат му Ридъл. Отношенията на родителите на Емили с момчетата беше толкова трогателна и докосваща, особено връзката, която формира майка и и Ридъл, която е по-точно да се нарече майчинска любов.

Към средата на книгата, историята отиде в малко по-различна посока на тази, която беше преди това. На мен това ми хареса, защото си падам по развой на събитията и се наслаждавах. Може би първата част ми допадна повече от втората, някак си беше ми по-скучна, но за разлика от това я изгълтах за отрицателно време. Бях затънала прекалено много в героите. Отчаяно стисках палци за един щастлив край. Аз няма как да разкрия какъв е края, защото ще издам един huge spoiler ( звучеше ми по-добре на английски ) , но ще кажа само едно.. Холи не би могла да напише по-съвършен завършек от този!
Една от основните идеи на книгата е хора, влизащи в живота на другите, без значение колко е кратко и правят разлика, понякога се променя живота на някого завинаги. Това беше наистина вдъхновяващо.  Силата на човешката доброта е също изключително очевидна в любовта.
Смело мога да заявя – тази книга има душа! Това е четиво, което ще ви накара да прегръщате хората, които обичате и да ги държите по-близо до вас самите. Аз няма да се поколебая да препоръчам тази прекрасна история на другите.

Искрено благодаря на издателство Сиела за любезното предоставяне на това невероятно четиво! 

You May Also Like

0 коментара