Една докосваща история ''Парченца от нашият живот'' на Хелън Дънбар - Ревю.

Издателство : AMG Publishing 
Автор : Хелън Дънбар 
Страници: 272 
Оценка в Goodreads: 5/5 

Анотация: 
Само миг е достатъчен, за да загубиш всичко..
Но никога не знаеш какво ще получиш в замяна..
Кал, Лизи и Спенсър смятат, че заедно могат да преминат през всички трудности, докато един трагичен инцидент не разкъсва живота им на парченца. След като Кал губи двете неща, на които държи най-много – бейзбола и най-добрата му приятелка Лизи, гласът в главата му и странните сънища не му дават покой. Той трябва да се изправи пред най-големите си страхове и да разбере истината за новото сърце, което бие в гърдите му.
‘’Парченца от нашият живот’’ разказва за болката от загубата на тези, които най-много обичаме. Това е история за силата на приятелството, любовта и доверието, която ще завладее сърцата ви по един нов начин.


‘’Парченца от нашия живот’’ е една чудесна, сърцераздирателна, сладка, забавна и затрогваща книга. Тази книга ме прегърна от самото си начало, прекара ме през доста лични, хубави и тъжни моменти, когато стигнах на финала на книгата тя ме пусна и аз исках още. Изключително бях развълнувана да прочета тази книга. Една от причините, която ме грабна е че се доближава до историите на Джон Грийн, както и на любимата ми Рейнбоу Роуъл. Другата причина, която е не по-малка от първата е доста грабващата анотация. Тази книга ме накара да се замисля над много важни теми от нашия живот и една от засегнатите е истинското приятелство.
Историята ни запознава с Кал, Лизи и Спенсър. Имаме малко време да ги опознаем преди загубата и аз успях да открия дълбочината на тяхното приятелство. Лизи има груб семеен живот, а Кал и Спенсър са нейните скали, без съмнение те биха отишли да и помогнат независимо от часа. Налице е сложна история между тях тримата. Спенсър е гей, но Лизи се влюбва в него завинаги. Кал харесва едно момиче, но не може да се осмели да я заговори, поради причината че в училището плъзват слухове, макар че самите те знаят каква е истината.
След известно време настъпва и загубата на Лизи, а Кал се обвинява за смъртта и, макар той да няма никаква вина. Има чувството, че приятелството им е унищожено, както и той не може да осъществи мечтата си повече, а именно да играе бейзбол. Постепенно се появяват още трудности в живота му и накрая отива на терапевт и му разказва за всичко, което се случва в главата му. От къде идва страхът му да не шофира, за объркването между него и Спенсър и още едно нещо.
‘’Парченца от нашият живот’’ разказва за болката от загубата на тези, които най-много обичаме. Това е история за силата на приятелството, любовта и доверието, която ще завладее сърцата ви по един нов начин. Прочетете я, няма да съжалявате!

Искрени благодарности на издателство AMG Publishing, за предоставената възможност да прочета книгата!

-Мари.

You May Also Like

0 коментара