''Този път, за да ме чуеш'' от Ралица Генчева - Мини ревю.

Издателство : Фабрика за книги.
Автор: Ралица Генчева
Страници: 72
Оценка в Goodreads: 5/5

Всеки би трябвало да е чул за книгата ‘’Този път, за да ме чуеш’’ на прекрасната Ралица Генчева. Това е новата българска стихосбирка, която бързо събра много читателски сърца и популярност.

обича ли ти се
за първи път
като за последно?

Това е една малка книжка на размер и на страници, но е пълна с много любов и написано от сърце. Думите докосват тези, които се чувстват по онзи начин, както и лирическата героиня. Тук се говори за любовта. Всъщност знаете ли какво е любовта? Ръцете ви треперят, сърцето ви подскача, а гласа ви е спрял в гърдите? Това не е любов. Любов е, когато дори и да сме наранени прощаваме.

когато ми липсваш

сядам сама
на земята,
леглото винаги
ще е за двама.

Поезията на Ралица ме кара да се чувствам съвършено. Тя е лична, лирична. В нея жената, може да е щастлива, натъжена, но винаги е наясно със себе си, а не като повечето момичета и жени в момента. Думите на Рали ме накараха да се замисля, над живота ми и любовта ми към определени хора. Най-вече ме накара да се замисля, за връзката ми. Много ми е интересно какво ще намерите вие между редовете на ‘’Този път, за да ме чуеш?’’
Четете поезия, необходимо ви е! Истинските поети успяват да намерят път към сърцето или ума ни без да са го търсили. Няма начин, да не познаете истинската поезия, защото ще ви развълнува или ще предизвика размисли из ума ви – за всекиго различни. Трябва да прочитаме по някой стих от време на време. Да храним душата си! Препоръчвам ви тази стихосбирка, няма да съжалявате след прочита и! Само ще останете истински очаровани!

този път,
за да ме чуеш,
ще мълча.

Искрени благодарности на Рали, за предоставеното копие с послание, в замяна на честно и откровено ревю! *прегръщам те*


-Мари.

You May Also Like

4 коментара

  1. Благодаря за чудесното ревю, което премахна всичките ми съмнения относно купуването и. Веднага влиза в списъка ми. 😊😊

    ОтговорИзтриване