All I Want For Christmas Book TAG

Аз малко се само поканих с този таг, но си имам оправдание. Юлия каза, че всеки, който не го е направил нека се чувства поканен. Ами поканих се. Благодаря, за което. Закъснях, но все пак късно от колкото никога. Държи ме коледното настроение още, макар и по-слабо. Весела Коледа!

1.Кой герой искаш Дядо Коледа да остави под елхата ти?
Хм, не знам дали ще успея да се спра само на един. Надявам се, да може да включвам и героини. Спокойно, не съм така за каквато ме мислите.. хд. Защо не Елинор, както и Парк..може също и Бенет ( Красив Негодник), както и Джейми ( Друговремец ) Мда, все още не съм прочела книгата * още има празници, нека някой ми я подари..моля.* , но започнах сериала, и е УНИКАЛЕН.

2.Кой герой би искал/а да целунеш под имел?
Като че ли, Джейми ме влече, за момента де. Но го оставям на Ева и                        Румяна. Обичам ги, така че..може би, ще си взема Бенет, хохо.

3.Напиши твоя коледен списък за Дядо Коледа, кои ще бъдат твоите топ 5 книги в него?
,, Друговремец ’’ – Диана Габалдон
,, Крадецът на книги ‘’ – Маркъс Зюсак
  ,, Всички наши места ’’ – Дженифър Нивън
  Поредицата ,,СЛЕД ‘’ – Анна Тод
Поредицата на ,,Игрите на Глада’’ – Сюзан Колинс

4.Тайна е, че Дядо Коледа е в Хогуортс, какво най-много искаш да получиш?
Няма да се учудите ако кажа книги, нали? Искам всички книги от списъка ми, че даже и повече + рафтове за книги. Повечето неща, за които мечтаех ги получих, но не и книгите .. нито рафтовете.

5.Получаваш да прекараш един ден с героите и филмовите актьори от един фендъм, кой ще избереш?
Без да се замисля, бих избрала героите и филмовите актьори от Игрите на Глада. Обожавам този филм, искам книгите. Искам, искам, искамммм.

6.Кое измислено животно би искал/а да заеме мястото на Рудолф и което да срещнеш на покрива си?
Ще прозвучи странно, знам. Обичам, обожавам мечета. Толкова са,cute. Много сладко би стояло, едно бебе мече вместо елени. Ще си го гушкам.

7.Каниш 10 героя на твоето новогодишно парти, кои ще избереш?
Джейми Фрейзър и Клеър Рандал от ‘’Друговремец’’ , Елинор от ‘’Елинор и Парк’’ , Парк от ‘’Елинор и Парк’’ *подразбира се* Бенет и Клоуи от ‘’Красив Негодник’’ , Макс и Сара от ‘’Красив Непознат’’, както и  Катнис и Пийта от ,,Игрите на Глада’’ . Парти по двойки. Доста интересно и странно, ще се получи.. всяка двойка ще си намери ъгълче, сигурна съм.

8.От кой герой ще излезе добър Дядо Коледа ( не е задължително само външния вид, личността също се брой) ?
О, ами не знам. Джейми, ще е сладичък, може да му отива тази роля, кой знае.

Тагвам Румяна ( http://the-strange-universe.blogspot.bg/ ), защото знам че май само тя не го е направила. Ако има още останали, чувствайте се тагнати.

-Мари

You May Also Like

0 коментара