One of my days: Капана Фест Лято 2018


Реших да изпратя юни месец, не с дъждове и мрачно време както той, а с много усмивки и позитивни емоции от началото му. На 1, 2 и 3-ти юни в града под тепетата – Пловдив, се проведе Капана фест. За първи път успях да посетя фестивала, но определено няма да е последният път. Още на Капана Фест Есен 2018 съм там! През третата си година Капана беше пълен с иновативни продавачи, графити, музика на живо ( която за жалост пропуснах ), барове на открито, коктейли, дегустации на храни и най-различни забавления. Това еднодневно пътуване беше една глътка свеж въздух за мен и страхотно начало на лятото.

3 юни, 2018
Събудих се още в шест часа сутринта. Не знам дали само аз съм така, но когато ми предстои пътуване или просто нещо важно, не мога да спя от вълнение и корема ми се свива на топка. Пътувахме с БДЖ, а по разписание влакът ни беше в осем часа. Набързо прибрах необходимите ми неща за пътуването – телефон, преносимо зарядно, фотоапарат, слушалки и задължително sketchbook-a, все пак трябва да се рисува по пътя. Качих се в колата и баща ми ме метна на гарата. Бяхме се събрали голяма група за нашето пътешествие и си беше страшно забавно! Купихме си билети за отиване и потеглихме. 



Три часа се возихме по релсите и успях да се насладя на гледки, които не могат да бъдат видени ако сме по магистралата с колата например. Пътя мина сравнително бързо изпълнен със смях в купето и разговори с приятелките ми и приятеля ми. Още със слизането си купихме билети за връщане, за да може после директно да се качим на влака и да не го изпуснем, защото тази възможност беше огромна. :D







Първата ни и главна дестинация беше фестивала. Разделени на групички и двойки вървяхме и си говорихме. По пътя спряхме и на Пеещите фонтани за няколко снимки и 10 минути да се насладим на красотата им.




Развълнувани се запътихме отново към целта и стигнахме.







Уличките на Капана ни приветстваха с аромат на лято от процъфтяващата липа ( В Ямбол въобще не ми харесва този аромат, а там като че ли беше по-специално.. ), навсякъде имаше хора от различни градове, носеше се и джаз музика, озвучаваща целият квартал. Атмосферата беше шарена, усмихната и най-вече вдъхновяваща. Капана носеше в себе си магия и я пренесе в сърцата на всички посетители, включително и на мен.





Едно от най-любимите ми неща в пътуванията, след емоциите разбира се, е че се запознавам с нови хора, или просто имам възможност да се запозная на живо с Instagram приятели. На Капана успях да се запозная на живо със слънчевата Милена. Също толкова добра и мила, както и зад профила и. Ако не знаете коя е може да цъкнете тук @milena.trifonova. Има страхотен инстаграм профил, изпълнен с малки рисунки, калиграфия и hand lettering. Ах, красота за очите!
Успях и да се запозная и с една от любимите ми блогърки Ели от @mademoisellie_, където открих на шатрата на Superdry. Успяхме да си поговорим за 5 минутки, но си обещахме че следващия път ще излезем за по-дълго време.




Нямаше как да пропуснем и да се освежим на инсталацията #superdrykapana. Много разхлаждащо и приятно, а аз след това заприличах на мокра кокошка, но пък беше забавно.
Обиколихме и останалите щандове, всеки си купи по нещо за спомен. Ние с моите приятелки си купихме много хубави, ръчно направени албуми за снимки от щанда на AtelieDesire ( Facebook страничката им ще намерите, като цъкнете на името им) . В албумчетата ще залепим всички моменти и прекрасни емоции от Капана и не само.



След като в Пловдив всяко едно място е кадър, направихме снимки дори и на бялата Instagram рамка отидохме да хапнем. Не е лесно да сме на празни стомаси и бира, нали? 


След хапването си направихме и една следобедна закуска. Моята беше предоставена от Trastena Wines, които бяха подготвили едно специално лекарство за горещия ден на фестивала – алкохолен сладолед от органично малиново вино. Ех, все пак щастието го има и под формата на храна. 


За финал хапнах още един сладолед, защото исках да опитам и от вкусотиите на Gelateria Naturale. Направен с продукти от българско органично земеделие без консерванти или вид оцветители. И в Instagram профила си бях казала, че нищо от споменатите неща не е реклама (!!!), просто всичко си заслужаваше.




Часовникът тиктакаше и отброяваше последните минути до влака ни към Ямбол. С бързи крачки се запътихме към гарата и се качихме с усмивки на лица и заканата, че ще се върнем отново. Искам тук да благодаря на всички момичета и на приятеля ми ( единственото момче в групата ) за прекрасните емоции! Ще се радвам на вашите коментари! :))

Благодаря ви, че ме четете!

-Мари.

You May Also Like

0 коментара