Нови творчески занимания



Здравейте! Чувството да пишеш отново в блога е доста приятно, особено ако имаш муза, която да те води. Няма да изпадам в излишни обяснения, защо не писах толкова време. Всеки знае какво е чувството, да искаш да пишеш, но не можеш да формулираш това, което е в главата ти.
От началото на новата 2018-та година започнах да отделям време на нови хобита. Бях ви споменала и в поста си „Новогодишни цели” ( Ако не сте го чели, можете да цъкнете на него ) . През тези 2 месеца разбрах за себе си, че обичам да започвам нови неща и да поддържам ума си активен, но правейки нещо релаксиращо или творческо. Затова и преди няколко дена ви бях попитала в инстаграм профила си, дали искате да видите пост относно новите ми хобита, които отнемат огромна част от времето ми и ми е страшно приятно да ги правя. За днешната публикация реших, да ви разкажа малко за тях.

Първи арт журнал
Досега само съм ‘’изплаквала’’ очи по всички красиви, завършени art journal-и из Pinterest, Instagram и Tumblr. След дълго мислене реших да си създам собствен такъв. Леко се притеснявах от факта, че съм голям перфекционист. Защо? Защото ако нещо не ми хареса просто ще искам да откъсна страницата и това бързо щеше да ме откаже. Или щеше да се наложи да започна всичко отначало. Все пак се осмелих и си направих. Рисувам си, когато имам мотивация и желание без някакви рамки. Даже се замислям и скоро да си направя Smash Journal, където мога да си залепям, пиша, най-различни неща. Да не се разпиляват, защото доста често ми се случва да изчезват така неща. Ту в някоя забутана папка или просто в някой шкаф в ъгъла. Ако си направя, ще се разбере така или иначе, хихи.



Рисуване
Това не го считам като ново хоби, но по-скоро го преоткрих. След като си взех sketchbook миналия месец, вече е на половина пълен с малки илюстрации. Когато имам желание просто сядам и започвам да си рисувам. Търся си идеи от Pinterest, понякога просто се вдъхновявам и започвам.



Планиране
Определено това е нещото, което ми оправи дните до най-малката подробност. Толкова пъти се опитвах да започна сама да си правя планер. Получаваше ми се доста добре, колкото и скромно да прозвучи..но само за месец. С началото на тази година започнах да пиша в един много симпатичен планер от Stradivarius. Разграфен на месечен и седмичен изглед. В месечния изглед си записвам най-важните неща, които ми предстоят на съответния ден, а в седмичния изглед разгръщам повече и пиша по-подробно това, което трябва да свърша. Определено се чувствам по-добре и се справям с нещата, които си наумя.



Hand lettering и калиграфия
От доста време обичам, когато пиша да си играя повече с шрифтовете, затова и реших да дам шанс на калиграфията. Не знаех от къде да тръгна. Какви материали да използвам, на каква хартия да пиша, техники..нищо. Интернет криеше всичките ми отговори, както и едни прекрасни момичета, които ми помогнаха страшно много ( Ваня, Милена..вие си знаете, хихи ) <3 . Най-големият ми приятел в това ми начинание беше Pinterest. Намерих си доста интересни шрифтове, които да изпробвам. Има също и доста работни листи, които можете да отпечатате и да използвате. Ще ви помогнат доста с техниката и докато ръката ви свикне. Има и доста уроци в Youtube, които ще ви помогнат. Аз лично си взех милиметрова хартия, тънкописци, маркери и започнах да се упражнявам. Един съвет, който мога да ви дам е да отделяте повече време. Моториката на ръката ви свиква и от там нататък пишете без много да му мислите.
Замислям се да направя и пост относно Tips&Tricks, но се надявам да е в близкото бъдеще. Тепърва ще си купувам още материали и ще споделям с вас.


Беше ми много приятно докато писах този пост! Ако имате въпроси ще се радвам да ми задавате в коментарите или просто да ми пишете – насреща съм! Замислям и една нова поредица от постове свързана с арт тематика, но има още какво да мисля по въпроса!

Благодаря Ви, че ме четете!

-Мари.

You May Also Like

0 коментара