Get to know this blogger better

Здравейте, на всички! Сигурно не съм единствената, която има от онези тагове в блога си, в които се представяме и говорим за себе си. Реших, че още един никога не е излишен, а и този, който Ева направи ми хареса толкова много, че нямаше как да го подмина просто така.


10 случайни факта за мен
- Зодия Дева съм, но не от типичните. Според зодията ми трябва да съм организирана, да се ръководя от разума си най-вече. При мен е точно обратното. Аз съм от хората, които следват сърцето си, а колкото до това колко организирана личност съм..ами опитвам се;
- Въпреки това обаче, обичам когато всичко ми е подредено и изглежда добре;
- Имам страшно много книги напоследък за четене, но пък и сериалите не изостават;
- Обичам много да си похапвам. Под много, разбирайте наистина много. Добре, че не ми личи особено;
- Много по-лесно ми е да общувам чрез писане, отколкото чрез говорене. С познати нямам такъв проблем, но ако трябва да говоря с някой друг, ставам доста червена и си оплитам езика. Прекалено съм срамежлива;
- Обичам да пиша и да си драскам някакви неща.
- Въпреки първият факт, обичам да си планирам, докато мотивацията не изчезне;
- Като малка въобще не обичах да спя, а сега се опитвам да си ‘’открадна ’’ всяка една допълнителна минута;
- Много обичам в свободното си време да разпускам с книги, сериали, музика, писане, както и tumblr, няма как да го пропусна;
- Обичам промените, стига да са за добро.

Опиши един от страховете си
- Винаги съм се страхувала да не остана без близките си хора и да не изгубя спомените си.

Пет неща, които би казала на 16-годишното си Аз, ако можеше
- Не си заслужава цялото това страдание.
- Направи себе си приоритет.
- Бъди по-уверена в себе си.
- Ти решаваш.
- Никой не е перфектен.

Пет неща, които те правят истински щастлива сега
- Уютът и хората, които ми го дават.
- Приятелите ми.
- Семейството ми.
- Дългите плейлисти в Spotify.
- Писането и вдъхновението.

Кое е най-трудното нещо, което някога си преживявала?
Да се отърва от хората, които правят живота ми гаден. Не е толкова лесно, но се успява с подкрепа на приятели. Повярвайте ми!

Каква е мечтаната ти работа и защо?
Искам професия, която да комбинира всичко, което ме вълнува или поне повечето от нещата. Например блогърството, книгите, писането. Все още се чудя какво да запиша дали журналистика или връзки с обществеността, но съм сигурна, че ще поема по правилен път.

Ако можеше да си животно, какво щеше да си и защо?
Щях да бъда малко кученце, защото много обичам тези животинки, а и получават огромна доза любов и храна, разбира се.

Кое е нещото, в което ти се иска да бъдеш по-добра?
Пеенето и танците. Като малка съм ходила на уроци и на двете, но прекъснах, защото не бях достатъчно уверена в себе си, а и нямах почти никакво време. Иска ми се също и да мога да свиря на пиано.

Ако можеше да имаш една супер сила, каква щеше да бъде тя и какво би направила с нея първо?
Тук ще се повторя като Ева, но винаги съм искала да се телепортирам. На моменти просто стоя и искам да отида някъде, само с щракване на пръсти. Бих отишла където и да е, само да е някъде по света. Освен това не бих отказала и да съм невидима. Има моменти, в които просто искам да не съм видима за околните, особено когато ме е срам прекалено много.

Топ пет хобита
-Четене;
-Писане ( както в блога, така и моите мисли ) ;
-Рисуване ( моите драсканици, както винаги ) ;
-Гледане на сериали;
-Пътуване.

Коя популярна представа хората възприемат погрешно?
‘’Никога няма да го забравиш. Той винаги ще си има негово място в сърцето ти.’’ Да, ама не.

Кое е нещото, което хората възприемат най-грешно за теб?
Когато четох този въпрос ми изникна нещо, което написах в едно есе наскоро. А то е, че понякога създавам впечатление за човек, който витае в облаците и не мисли реалистично над нещата. А то е точно обратното.

Искам да поканя всеки, който има желание да отговори на въпросите, ще се опознаем повече! Интересно ми е да прочета повече за вас,а и да науча за нови места из блог пространството. Аз научих още повече за Ева и съм много щастлива! Сега е ваш ред!

Благодаря ви, че ме четете!


-Мари.

You May Also Like

0 коментара