5 причини, поради които обичам есента.

Здравейте! Така като листата бавно започват да падат, дърветата се натоварват с тежките клони, а нощните часове са по-тъмни и по-студени, не можех да не се чувствам развълнувана от любимия си сезон. Есента е тук! Наслаждавам се на всяка минута от нея. Въпреки червените носове, умирането от студ, дъжда и калта, все се намира нещо чаровно в любимия ми сезон. Ето и няколко причини поради, които обичам есента, а вие да заобичате.

1.Горещите напитки
Няма нищо по приятно от това, да държиш топлата напитка в ръцете си, докато пътувате в автобуса към училище/университета/работа в поредната свежа и студена есенна сутрин. През топлите сезони също пия горещо кафе, но не е същото. Горещите напитки са страшно утешителни в хладното време, а и е много приятно да се забиеш в тихото градско кафене и да четеш някоя книга. А сега страшно си умирам за лате от Starbucks.



2.Падащите листа
Обичам да прекарвам времето навън. Да седна на беседката в парка и нищо не е по-визуално привлекателно за мен, отколкото дърветата, които са обсипани с листа от всякакви багри.. от златисти, през бордо и ръждиво оцветени листа. Като малка обичах да скачам в купчината с листа, не че и сега не ми е приятно де, хаха. Благодарение на тази прекрасна природа имаме възможност да изтъкнем и с фотографските си умения, разбира се.

3.Дебелите пуловери и големите шалове.
Есента идва с големите, приятни и дебели пуловери в цвят горчица или бордо, ах. Това е едно от най-любимото ми време за пазаруване, защото всичко е толкова сладко, удобно..

4.Уютни дни на закрито.
Едно от най-любимите ми неща ever е докато вали дъжд да си стоя у дома. Сгушена в топло одеяло, с хубава книга или любим филм/сериал. Няма по-хубаво от това. Обичам да запаля ароматна свещ и просто да слушам дъждовните капки. Домашния комфорт и уют определено прави сезона по-добър.



5.Събирането на кестени и най-разнообразни есенни неща.
Едно от най-вълнуващите неща е да събирам кестени и най-разнообразни есенни неща. Използвам ги често за декорация у дома или за снимките ми в инстаграм. Ако случайно не знаете за него, можете да го видите тук.


Това са само няколко от причините защо обичам есента, мога да ви изброя още много, повярвайте ми! Надявам се да съм ви показала прекрасната част от есента, далеч от болестите и калните улици. Усмихвайте се! Приятен ден и до скоро!

Благодаря ви, че ме четете!

-Мари.

You May Also Like

2 коментара

  1. Много приятен пост за четене. Есента е любимият ми сезон и е достатъчна да ме направи щастлива. Събирането на кестени е едно от любимите занимания на майка ми :ДД Тази година времето е изключително приятно, но дори и когато е много студен пак обичам да съм навън и да се радвам на сезона. Говори ми за латетата на Starbucks - Pumpkin Spice Latte ми е фаворит! Дрехите през есента също са на първо място в класацията, толкова са уютни? (не знам колко е на място тази дума:ДД) Продължавай да пишеш постове от този вид, моля :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Юли! <3 Значи ме разбираш напълно!
      Ще продължавам! Благодаря ти за обратната връзка! <3 :)

      Изтриване